BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

anbs scooterhulp

Bijdrage door gebruiker
02-06-2012
6 reacties
KLACHT WORDT GEEN LID
2 jaar geleden een nieuwe scooter gekocht. Een pechhulp dienst afgesloten bij ANBS Scooterhulp.
Vanmorgen pech gekregen en de scooter even de 2 straten naar mijn huis geduwd omdat mijn gsm thuis lag. Netjes gebeld en er werd opgenomen : met John. Heel kort en bot. Ben ie lid?? Was de code ?? Zeer onproffesioneel en onbeschoft. Nee ik kom u niet halen want de scooter staat thuis, dan had u maar moeten bellen toen u pech had onderweg. Ik komt niet. Afijn ik was de toon van het gesprek zat en wenste de achternaam van deze John zodat ik een klacht kon indienen bij zijn baas. Ja ik ben de baas en als u niet blij bent dan hang ie maar lekker op. ...... Dat is ANBS Scooterservice !!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.