Dutchfoodexpress.nl is een webwinkel die supermarkt is voor expats en emigranten. Ik bestelde daar 5 "oude" dozen Honig Familiegerecht Oosterse wraps. De reden dat ik die bij hen bestelde is dat Honig een nieuwe verpakking Oosterse wraps heeft samengesteld met een totaal andere receptuur. Deze vinden wij niet lekker. Dus zij hadden naast de nieuwe ook nog de "oude" dozen te koop op hun website. Bij ontvangst bleek dat ze 5 nieuwe dozen hadden opgestuurd i.p.v. de bestelde "oude" verpakking. Ik wil deze zending terugsturen en wil m'n geld en verzendkosten terug, omdat het mijn inziens het verkeerde artikel is wat opgestuurd is. Dit weigeren ze omdat ze er bij blijven dat ze het juiste artikel hebben opgestuurd. (Oosterse wraps)Daarnaast beroepen ze zich op de algemene voorwaarden waarin staat dat artikelen met een houdbaarheidsdatum niet retour worden genomen. Op de factuur en pakbon staan wel de prijzen en specs van de oude verpakking. Ik heb verschillende keren een email gestuurd en een beroep gedaan op mijn herroepingsrecht maar ze blijven bij dr standpunt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar dus heb ik mijn telnr gemaild met de vraag om mij te bellen maar daar beginnen ze ook niet aan zeiden ze. wat zou ik kunnen doen om toch m'n geld terug te krijgen?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.