Vandaag, 17-02-2025 om 10.00 uur, wilde ik mijn internet en tv abonnement bij XS4All opzeggen ivm een verhuizing en omdat ik ergens anders goedkoper uit ben.
Het opzeggen kan alleen telefonisch.
De meneer aan de telefoon wilde mij een ander abonnement aansmeren en bleef daar op aandringen. Toen ik aangaf dat ik dat niet wilde, wilde hij weten bij wie ik een beter aanbod heb gekregen.
Ik vond dat niet belangrijk dat hij dat moest weten en wilde dat dan ook niet vertellen. Hij moet alleen mijn abonnement opzeggen.
Hij zag het als zijn werk om klanten te behouden en bleef aandringen op het feit dat hij wilde weten bij wie ik dan een beter aanbod had gekregen.
Als ik het niet wilde vertellen, dan zou hij me niet helpen met het opzeggen van mijn huidige abonnement.
Ik heb na veel heen en weer gesteggel het gesprek beëindigd.
Ik kan via de site van XS4All geen klacht indienen.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.