BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retour van smartwatch

  •  
30-08-2016
Vorige week woensdag heb ik een nieuwe smartwatch met gps (vivosmart hr+) besteld bij futurumshop.nl. Deze heb ik de watch een aantal dragen gedragen en deze bevalt niet goed. Tijdens het werk en het slapen heb ik er last van.

Nu weigert de webshop mijn retour omdat ik het product heb gedragen en het dus gebruikersporen bevat. Mag de webshop dit wettelijk doen of moeten ze de retour accepteren.

Reactie webshop

Bedankt voor uw reactie. Tot onze spijt kunnen wij de Garmin Vivosmart niet retour nemen, omdat deze gedragen is en dus gebruikerssporen bevat. Als u niet tevreden bent, dan kunt u wellicht proberen deze door te verkopen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.