[quote=catnip schreef op woensdag 2 mei 2012, 01:48]Mijn VRAAG aan U is : Kan ik onder deze omstandigheden mijn contract verbreken omdat simpel gewoon een onbetrouwbare partner is? Het loop nog 9 maanden ( van het 2-jarig contract)Nee, niet kostenloos althans.Jij bent in deze de onbetrouwbare partner omdat je je verplichtingen niet nakomt, als ze je opschorten dan betaal je heraansluitkosten, als dit vaker is gebeurd en zij zijn nu degene die het contract ontbonden hebben dan betaal je alsnog volledige abo kosten zonder gebruik te kunnen maken van de dienst.Algemene Voorwaarden
dirck,Kun je je berichtje misschien iets verduidelijken voor mij?Ik ben nu ruim een maand lid en wil graag mijn contract weer opzeggen nadat ik vaak bellen en mailen nog steedsniet kan bellen/sms-en of gebeld/gesms worden.
[quote=manonp schreef op zaterdag 5 mei 2012, 20:07]dirck,Kun je je berichtje misschien iets verduidelijken voor mij?Ik ben nu ruim een maand lid en wil graag mijn contract weer opzeggen nadat ik vaak bellen en mailen nog steedsniet kan bellen/sms-en of gebeld/gesms worden. Stel Simpel in gebreken (schriftelijk en liefst per fax) en geef een redelijk termijn om het op te lossen. (Dit doen ze niet, je krijgt er nog niet eens een reactie op). Zeg hierna je abonnement op (wederom schriftelijk en liefst per fax en ook hier krijg je geen reactie op) Zorg ervoor dat je alle afgeschreven bedragen binnen de 8 weken laat storneren. Simpel zal het incassobureau inschakelen (dat kunnen ze dan weer wel) hier probeer je je verhaal uit te leggen. (heeft ook geen zin, maar zorg dat je een schriftelijke bevestiging krijgt dat je een poging gedaan hebt om het op te lossen). Sowieso nooit betalen.Hierna, jaar of 2 later, komt het voor het kantongerecht en deze veegt het linea recta van tafel en dan, als het goed is, ben je er dan vanaf. Heel veel sterkte in ieder geval.
Ik heb ze deze week al een brief gestuurd en geef ze 3 weken de tijd om te op te reageren. Krijg ik geen reactie dan neem ik weer comtact op met de geschillen. Ik heb inmiddels al wel gemaild naar de site van Rene Froger, die is inmiddels gestopt met zijn reclame.
Zoals je gisteren bij Kassa hebt kunnen zien weigert Simpel uitleg te geven,wel zal iedereen benaderd worden (wat ik dus niet verwacht hoor) en ja over betalingen die Simpel van klanten eist kan je inmiddels een dik boek maken als je zo op internet kijkt.Misschien kan je het bedrijf wat achter de klantenservice van Simpel zit eens aanspreken want het lijkt me toch dat geen 1 bedrijf zaken wilt doen met een bedrijf want zo slecht staat aangeschreven,je wilt tenslotte zelf een goede naam houden.Omdat te weten om welk bedrijf het gaat moet je even het telefoon nummer van Simpel googelen dan zie je wie de eigenaar van die 0800 en 0900 is.
OP tros radar staat Simpel = Failliet???http://www.besteproduct.nl/nieuws/beric ... _Simpel_nl
Opzeggen kan altijd, enkel zul je je abonnement gewoon moeten betalen (misschien heb je dit al vooruit gedaan). Jouw telefoonnummer zal waarschijnlijk al die tijd ook niet vrijgegeven worden zodat overstappen niet gaat. Mijn advies is; opzeggen bij Simpel (komt toch nooit goed, klantenservice doet toch niets voor je), neem jouw telefoonnummer als verlies, neem prepaid en bel enkel alleen als het echt nodig is (legio mogelijkheden om via voip graits/voor zeer weinig te bellen en sms'en) Overigens is de kans ook nog aanwezig dat je helemaal niet buiten de bundel gebeld hebt. Het is standaard bij Simpel dat ze trucjes (lees: oplichting) toepassen om je geld uit de zakken te kloppen. Met 2 euro 50 voor 100 minuten kunnen ze natuurlijk ook nooit, FC Utrecht, Vitesse, Heerenveen, Ado en RJC sponsoren.