BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HTM BEKEURT REIZIGERS ALS HUN KAARTJESAPPARAAT DEFECT IS MAG DAT.

  •  
06-03-2019
Mijn kind stapt in tram met contant geld voor de tramreis de kaartjes automaat werkt niet , er komt controlle in de tram en mijn kind laat het geld zien en wijst naar de kapotte automaat.De controleur geeft hem een boete en zegt je ouders kunnen bezwaar maken omdat de automaat kapot is en krijgen dan de boete terug betaald. Dus ik gebeld moet ik op de site binnen 14 dagen een bezwaarschrift indienen en binnen 14 dagen ook 55 euro betalen dan gaan ze een onderzoek instellen en als ik gelijk krijg dan storten ze 3 weken daarna het geld terug terwijl de controleur het heeft geconstateerd.Gewoon schandalig.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.