Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC

Geplaatst door: lelystad op: 19-10-2010 14:00
ik had een AEG-elctrolux super cyclone gekocht bij BCC maar ik zag m ergens anders goedkoper bij debestekeus.nl ik had de stofzuiger gekocht bij BCC , maar kon m niet ruilen omdat ik m 1 keer had gebruikt, en ik kreeg geen verschil terug omdat de bestekeus een internet winkel is en de verkoper in lelystad filiaal BCC mij afscheepte dat de winkel niet in de lijst stond om het verschil terug te betalen , terwijl de filiaal manager zei dat ik minimaal 30 euro terug kreeg, gaf de verkoper geen krimp Daarbij wil ik jullie als tip geven Ga niet naar BCC ook al beweren ze dat hun zogenaamd de goedkoopste zijn . kijk dan eerst eens op debestekeus.nl
Reactie door anicu op 19-10-2010 17:20
Ga je hier nu echt zitten zeuren over een paar tientjes? Ga jij nu de hele week opvreten omdat je geen geld terug krijgt van BCC? En ga je hier ook nog eens flink het forum vervuilen met je "tip"? Let voortaan op als je iets koopt, informeer van te voren en stel dan vast wat je waar gaat kopen. Ga werken en hou op met zeiken.
Reactie door mastag op 20-10-2010 00:57
En dan ook nog een gebruikt ding willen terugbrengen. Maar zelf, als een doos open is geweest Korting willen hebben. Maar goed In ieder BCC filiaal is een lijst van winkels (ja winkels) waarmee ze hun prijzen vergelijken en garanderen. 99% Van de internetshops valt hier dus niet onder. Bcc valt maar 1 ding te verwijten, de verkoop van een kansloze stofzuiger. Na twee kamers zuigen is de zuigkracht gehalveerd. Mastag die zich geheel bij Anicu aansluit
Reactie door sonjaatje op 20-10-2010 11:28
Wellicht had je even in de voorwaarden moeten kijken om te weten wanneer je recht hebt op geld terug bij een prijsverschil.
Reactie door tp op 20-10-2010 17:12
Ah...debestekeus.nl... Die site met dat neppe thuismerkwaarborggarantielabelstickeretiket.... http://www.keurmerk.info/nieuws_detail.php?taal=nl&nieuws_id=5 Speurneus.....
Reactie door lelystad op 21-10-2010 15:25
BCC , is sowieso een slechte zaak , en wat betreft debestekeus volgens mij heb ik hier reacties van de slechte bcc verkoper
Reactie door tp op 21-10-2010 17:52
Quote: lelystad schreef op donderdag 21 okt 2010, 15:25: BCC , is sowieso een slechte zaak , en wat betreft debestekeus volgens mij heb ik hier reacties van de slechte bcc verkoper einde Quote Ach ja, het standaard antwoord van iemand zonder argumenten: "je zal daar wel werken...". Dat jij BCC een slechte zaak vindt is jouw mening, er zijn ook mensen die daar anders over denken. Misschien moet je eerst eens verder kijken dan je neus lang is voordat je de door jou genoemde site de hemel inprijst. Ik heb aangetoond dat die site een keurmerk gebruikt dat ze zelf hebben gecreëerd en niet wordt erkend. Ga stofzuigen.....(vrij naar P.F.)
Reactie door birdies op 24-10-2010 17:16
Je kunt geen internetprijzen met winkelprijzen vergelijken. Als je je er even in had verdiept, had je kunnen zien welke voorwaarden er gelden voor geld terug. En nee, werk niet bij BCC en ben zelfs geen liefhebber van BCC. Everyday Low Pricing Wij vinden dat onze klanten nooit te veel mogen betalen. Dus vergelijken we dagelijks onze prijzen met de concurrent*. Is het ergens goedkoper? Dan verlagen we meteen onze prijs. Mocht u het apparaat binnen twee weken na aankoop tóch ergens goedkoper zien, dan geldt deze afspraak nog steeds. Wij betalen u, zonder meer, het verschil terug. Zo weet u zeker dat u bij ons altijd de laagste prijs betaalt. BelCompany Bemmel & Kroon Combifoto Correct De Block Dixons Dynabyte Electroworld EP Expert Halfords Harense Smid It’s Kijkshop Maxwell Media Markt Mikro Electro Mycom Paradigit Phonehouse Prijstopper RAF Saturn Scheer & Foppen T for Telecom Vobis *We vergelijken onze prijzen met bovenstaande concurrenten, omdat deze met onze eigen organisatie vergelijkbaar zijn. Het zijn ‘echte’ winkels met meerdere vestigingen verspreid over een groter gebied. Hoe werkt Everyday Low Pricing? Wanneer u toch binnen 14 dagen na uw aankoop bij BCC hetzelfde artikel bij een van de genoemde concurrenten voor een lagere prijs kunt kopen, betaalt BCC u het verschil plus 25% van het verschil terug. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden: Het artikel is als nieuw direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking. Alleen de door BCC geselecteerde concurrenten komen in aanmerking. Dit zijn de genoemde concurrenten in de bovenstaande lijst De concurrent waar het prijsverschil is geconstateerd dient binnen het BCC verzorgingsgebied te vallen Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs. Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd. De verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden. Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan. Prijzen gelden niet voor schade- en/of demo artikelen. Het prijsverschil plus 25% van het verschil wordt éénmalig retour betaald wanneer wordt voldaan aan de bovengenoemde voorwaarden en op vertoon van de oorspronkelijke BCC-verkoopbon. U kunt hiervoor terecht bij de BCC winkel waar u uw aankoop heeft gedaan.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor