Ziggo klachtbehandeling
Geplaatst door: marleenes op: 23-05-2010 16:37
Hallo,
Eind februari heb ik een email ontvangen met daarin het bericht dat ik een nieuwe modem toegestuurd zou krijgen. Eentje die sneller zou werken. Omdat ik verhuisd ben, heb ik ziggo eind april eens gebeld met de vraag of die modem nog komt. (mijn adres was immers ook al verkeerd gewijzigd) Niemand kon me daar vertellen over hoe en wat. Werd te woord gestaan door ene Janny en die verbrak zelfs de verbinding met mij terwijl ik gewoon formeel bleef. Nog een keertje gebeld kreeg weer dezelfde en meteen werd weer de verbinding verbroken. Niet te geloven dat je een gewone informatieve vraag stelt en dan zo behandelt word. Vervolgens op de website ook eind april een klacht ingedient. over de telefonische behandeling door betreffende persoon en over het klachtenmanagement. hier nog steeds geen reactie op.
groet,
Marleen
Reactie door tdehond op 23-05-2010 16:55
Als u zowel telefonisch niet te woord gestaan wordt als op uw klacht via site niet gereageerd wordt, raad ik u aan om uw klacht schriftelijk te doen aan het hoofdkantoor van Ziggo. Postadres staat op de site.
Omdat ook gewone brieven vaak niet beantwoord worden raad ik aan om dit aangetekend te verzenden. Copie van brief maken + verzendbewijs bewaren.
Reactie door jscholtes op 23-05-2010 22:58
Ik kan deze ervaring gelukkig niet delen. Tot nu toe is Ziggo haar afspraken altijd nagekomen. Hoop dat dit voor u snel opgelost wordt.
Reactie door plebpleb op 01-06-2010 16:01
Vorig jaar ook 'n probleem gehad met ZIGGO....
Toen ik erover belde, kreeg ik steeds hetzelfde ventje aan de lijn....
Zodra hij mijn stem hoorde, gooide hij de telefoon neer....
In die tijd behandelde RADAR ´t probleem over Ziggo....
Als men problemen had,kon men ´n e-mail sturen naar Radar....
In die tussentijd had ik ook 'n brief naar de directeur van Ziggo geschreven, (niet aangetekend)...Binnen 'n paar weken was 't probleem opgelost en de directeur belde me zelfs terug over mijn klacht en vermeldde dat hij ook 'n mail van Radar had ontvangen....
Dan word je wel geholpen en serieus genomen....
Dus alleen als KASSA of RADAR 't probleem op TV behandeld over Ziggo, dan wil dat bedrijf 't probleem weleens verhelpen...
Want ik heb weer 'n ander probleem met Ziggo en durf ze ook niet te benaderen, ook via e-mail doen ze niets....
Vaak hopeloos wat zulke graai-bedrijven zich kunnen permiteren....
Reactie door kdelaat op 02-06-2010 12:42
Heel raar heb ook meerdere malen gehad dat als een medewerker het antwoord niet weet dat zo maar ineens de verbinding weg valt mmmm raar
Reactie door ziggo_alex op 16-06-2010 14:55
Hallo Marleen,
Graag willen wij je helpen met je probleem. Zou je daarom je klant gegeven, e-mail adres, postcode, huisnummer en telefoonnummer naar ons toe willen sturen dan zal ik of een collega van mij zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Je kan je reactie sturen naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door curly op 19-06-2010 22:11
Het lijkt mij handiger om een briefje te schrijven, i.p.v. al maar te bellen etc.
Reactie door j.willemen op 27-06-2010 17:12
Op 7 oktober 2009 heb ik per internet mijn verhuizing gemeld per 24 oktober 2009 aan internetprovider ziggo. Daar heb ik via een e-mail een bevestiging van gekregen. Na de verhuizing had ik internet op het nieuwe adres. Op 5 november kreeg ik van ziggo een bericht dat zij technisch en/of administratief de verhuizing niet voor elkaar kregen. Ik heb in eerste instantie die mail terzijde gelegd. Op 11 november was ineens mijn internetverbinding weg. Die mail was ik al vergeten. Op 13 november 2009 met ziggo via hun 0900 dure klantenservicenummer gebeld. Je staat dan altijd op zijn minst 15 minuten in de wacht à 10 cent per minuut. Ik kreeg uiteindelijk de mededeling dat dit probleem op dit moment duizenden aansluitingen dit probleem trof. Dta probleem zou pas per januari 2010 worden opgelost, dus tot die tijd geen internet.
Ik constateerde dat ziggo voor het niet leveren van internet toch bedragen van mijn bankrekening trok. Ik heb ze toen geschreven dat ik het geen stijl vond dat ik tot januari moest wachten eer ik weer internet had. Ik ben voor telefonie middels Skype via internet van internet afhankelijk. Er werden wel bedragen door ziggo geïncasseerd, maar er werd niet geleverd. Ik heb geëist dat ik geïnformeerd zou worden anders zou ik mijn abonnement opzeggen. Ik kreeg geen antwoord. Op 27 november 2009 heb ik een aangetekende abonnementsopzegging naar ziggo op de psot gedaan. Ik heb daarop geen antwoord gekregen. In december heb ik diverse brieven naar ziggo geschreven. Ik kreeg daarop geen antwoord. Poltsklaps kreeg ik eind december2009/januari2010 een brief dat ze mijn "zojuist" aangemeldde verhuziing hadden ontvangen. Ik zou per 9 januari 2010 weer worden aangesloten. Ik kreeg wachtwoord en inlogcode toegezonden. Geen internet per 9 januari 2010. Ik heb ziggo al diverse malen laten weten dat ik geen nieuw modem had. Weer met ziggo geschreven in een steeds vinnigere toon bij zoveel arrogante minachting van dat bedrijf. Als hun neus-bloedde-antwoord kreeg ik. Nieuw modem zo geleverd worden. Onderwijl kreeg ik allerlei nota's, herinneringen en aanmaningen voor niet betalen van internet. Ik heb ziggo herhaalde malen geschreven dat ik inderdaad niet betaalde omdat zij geen internet leverde. Ik heb al bewijsstukken bijgesloten. 16 JANUARI 2010 KON IK DAN EINDELIJK WEER GAAN INTERNETTEN. Echter op 26 januari 2010 was ik weer afgesloten van internet en kreeg ik een dag later een brief dat ze van mij een opzegging hadden ontvangen en dat ik per 26 januari 2010 was afgesloten. Al mijn webmail en inhoud van mijn webspace was tevens vernietigd.
Op ongeveer 29 januari 2010 kreeg ik van bos/ziggo-incasso een incasso over de maanden 2009 dat zij geen internet hadden geleverd. Zij hadden me tevens ingebrekegesteld voor tv-abonnementsgeld. Ik had wel tv-abonnement doorbetaald en de maanden dat ik geen internet kreeg gestorneerd. Niet leveren dan ook niet betaald krijgen.
Iemand van bos-incasso belde mij. Die heb ik de zaak uitgelegd. Die jongen was in de nooit beantwoorden brieven van mij aan ziggo gedoken en zag dat ik geen internet had gehad over de maanden waarover de incasso ging en dat ik wel tv had betaald en dat ik de aangetekende opzegging van 27 november 2009 in diverse brieven in december 2009 allang had herroepen. De incasso werd ingetrokken en hij zou zorgen dat ik weer gewoon werd aangesloten. Hij zou mij die dag , 5 februari 2010, per e-mail een inlogcode toezenden. Dat gebeurde niet, dus lag er de week daarop op maandag een brief van ziggo op de deurmat gedateerd 5 februari 2010 met wachtwoord en inlogcode. Dus op maandag 8 februari 2010 kon ik pas weer gaan internetten. Ik moest wel een nieuw e-mailadres nemen om die inlogging voor elkaar te krijgen. Mijn oude e-mailadres was niet hersteld zoals belooft. Ook was belooft dat ik antwoord zou krijgen op mijn gevraagde vergoeding voor kosten die ik heb moeten maken om elders te gaan internetten en te telefoneren. Omdat ik niet van Skype kon gebruik maken was ik ineens veel geld kwijt. Dat antwoord heb ik nooit gekregen.
In maart kreeg een aankondiging van dat ik mijn nota kon inzien op mijn ziggo-account. Ik heb dat dus geprobeerd te doen, maar die inpassing Nota-Inzien op hun website werkte niet. Ik heb toen dat bedrag gestorneerd en om opheldering gevraagd. Inmiddels had ik een rekening voor dat gestorneerde bedrag gekregen. Die rekening zou gaan over mijn vorige adres Tartinistraat terwijl ik allang was verhuist naar de Ringbaan Oost. Ik heb ziggo dat geschreven en om een speciuficatie gevraagd van die nota want ik kon niet zien hoe ze aan dat bedrag van 103 euro en centen waren gekomen. Als antwoord kreeg ik een herinnering met verhoging van de kosten. Ik heb ze weer geschreven om uitleg en gemeld dat ik het geen stijl vind dat mijn vragen om opheldering worden beantwoord met herinneringen en extra kosten. Ik kreeg als antwoord weer een aanmaning met verhoging van kosten. Ik heb toen de incasso afgewacht omdat met die mensen van bos-incasso te praten viel. dus de ingebrekestellingen en incasso kwamen.
Inmiddels had ik ziggo om antrwoord gevraagd hoe het zat met de gevraagde onkostenvergoeding. Als antwoord kreeg ik eerst het antwoord dat dat dossier was gesloten en dat ik daar hun dure 0900-nummer maar over moest bellen. Na de ingebrekestelling van ziggo's zijde heb ik ziggo een ingebrekestelling voor de onkostenvergoeding gestuurd. Als antwoord kreeg ik dat aan mij het gevraagde bedrag was gecrediteerd. Ik heb nimmer een bedrag ontvangen op mijn bankrekening. Ik heb dat meegedeeld aan ziggo. Ik kreeg als antwoord dat dat gecrediteerd was als de niet uitgevoerde incasso over de maanden 2009 dat ik geen internet had gehad en over alle andere bedragen tot en met 1 februari 2010. Ik had dus wel betaald 33 euro tv gelden nov/dec2009 en jan2010, totaal 48 euro en ik had nimmer betaald voor niet ontvangen internet. Dus zij hadden mij zogenaamd geld gecrediteerd van een incasso waarvan ik een deel niet had hoeven te betalen want geen internet gekregen en geld van tvabonnementen die ik wel had betaald. Maar ik heb feitelijk nooit geld in mijn handen gekregen. Een incasso die zij niet hadden mogen uitvoeren en die zij zelf hebben ingetrokken,voert ziggo op als een creditering voor ongemakkenvergoeding en onkostenvergoeding. Per saldo heb ik dus aan ziggo 48 euro betaald, waarvan zij zeggen dat ze dat mij gecrediteerd hebben.
Inmioddels heb ik weer met ziggo-bos-incasso de strijd aangebonden over een tweede incasse. Die dus over januari t/m maart 2010. Ik had als geld voor tv-abonnement betaald, die wordt weer opgevoerd door ziggo als niet betaald. Zij rekenen vanaf 5 februari 2010 dat zij mij hebben aangesloten, terwijl dat pas veel alter is geweest, want ik heb op 5 februai 2010 de mondelingen mededeling dat die dag mij per e-mail een neiuw wachtwoord en inlogcode zou wordenn gestruurd, terwijl ik pas dagen later een brief kreeg met die inlogcode en die brief is pas bij ziggo op 5 februari 2010 de deur uitgegaan.
Zij bestrijden mijn onkostenvergoeding en zeggen dat ze dat mij gecrediteerd hebben toen de eerste incasso is ingetrokken. Een incasso intrekken omdat je als ziggo aantoonbaar fouten hebt gemaakt is niet het zelfde als iemand dan ook een onkostenvergoeding geven. Dus de onkostenvergoeding is de ingetrokken incasso over bedragen die ik al had betaald en over bedragen die ik niet hoefde te betalen. Dus per saldo heb ik aan ziggo betaald in plaats ziggo aan.
Ik heb de zaak bij de rechtswinkel in Tilburg neergelegd, maar dat gaat zo stroperig langzaam, dat ik me nogmaals tot jullie richt. Er wordt door ziggo helemaal niet ingegaan op de argumenten die in lever. Ik zou aan moeten tonen dat ik betaald heb, terwijl zij dat zelf kunnen, want ze hebben aangetoond ook te kunnen zien dat ik inmiddels een deels van de rekening heb betaald, dus kunnen ze ook opzoeken de bedragen die hun op datum en klantnummer heb gegeven.
Inmiddels heeft ziggo mij tijdelijk afgesloten en waren ze verbaasd dat ik over de periode dat ze mij tijdelijk afsluiten en geen diensten leveren dat bedrag aan abonnementsgelden storneer.
Per 1 juli 2010 zal ik helemaal afgesloten worden door ziggo, want ik geef niet toe aan hun onbeschofte manier van intimideren. Zij gaan niet in op mijn argumenten en zijn te beroerd om de dingen zelf even te controleren, terwijl ze heel fijntjes weten te vertellen dat ik gedeeltelijk aan de betwistte nota gevolg heb gegeven, maar te beroerd zijn die andere betalingen op hun rekening te verifieren.
Graag dat jullie hier een belbusactie van maken, of het behandelen als onderwerp in de uitzending. Ik heb van al wat mensen gehoord die soortgelijke problemen met ziggo hebben, en die voor veel geld het schip ingaan en moeten betalen omdat ziggo ze ronduit intimideert, terwijl de fouten door ziggo worden gemaakt.
Jacques Willemen
gedupeerd door ziggo
Reactie door freya op 27-06-2010 18:44
@Jacques:
Als je de Kassa-redactie wil bereiken, kun je beter je bericht sturen via de 'contact' knop onderaan deze pagina (of klik *[u: hier[/u: *). Je bericht staat nu op een openbaar forum en het is dan maar de vraag of de redactie het leest.
m.vr.gr. Freya
hier
Reactie door jscholtes op 27-06-2010 20:35
@Jacques; onvoorstelbaar! Ik beschik al jaren over Ziggo zonder problemen. Als ik dit soort verhalen lees besef ik pas hoe gelukkig ik me mag prijzen. Als ik ooit in soortgelijk vaarwater kom zal ik Ziggo de rug keren tenzij ze met een heel 'vet' excuus zouden komen. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Hou je ons op de hoogte?
Reactie door ziggo_alex op 28-06-2010 08:35
Geachte j.willemen,
Na je post gelezen te hebben moet ik zeggen dat u heel veel geduld met ons heeft. Wat hier gebeurd is (zoals ik het lees) mag gewoon nooit gebeuren en wij begrijpen dat u er nu helemaal zat van bent.
Wilt u daarom uw klantgegevens wel naar ons mailen, (postcode, huisnummer, telefoonnummer en klantnummer) zodat wij uw probleem kunnen oppakken.
Ons mailadres is webteam@office.ziggo.nl
Wij hopen snel van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door j.willemen op 28-06-2010 09:04
Quote: ziggo_alex schreef op maandag 28 jun 2010, 08:35: Geachte j.willemen,
Na je post gelezen te hebben moet ik zeggen dat u heel veel geduld met ons heeft. Wat hier gebeurd is (zoals ik het lees) mag gewoon nooit gebeuren en wij begrijpen dat u er nu helemaal zat van bent.
Wilt u daarom uw klantgegevens wel naar ons mailen, (postcode, huisnummer, telefoonnummer en klantnummer) zodat wij uw probleem kunnen oppakken.
Ons mailadres is webteam@office.ziggo.nl
Wij hopen snel van u te horen.
nee, alex, ik ga dat e-mailadres niet schrijven, want dat is een niet bestaand e-mailadres
ik heb dat e-mailadres al een keer proberen te gebruiken gisteren, maar ik kom dan op een nepsite terecht
dus voor het zelfde geld geef ik mijn gegevens door aan de oost-europese maffia, als die al geen departementt van ziggo zelf al niet zijn
ziggo heeft mijn naam en adresgegevens en telefoonummer
bellen jullie maar weer eens
gaan jullie maar weer eens moeite doen en de hersenen gebruiken en laten zien dat jullie een echte beschaafde en dus intelligente organisatie zijn, die van wanten weet met de moderne intellectuele media en combineer de straatnamen en naam maar eens in jullie administratie en ik hoor en zien wel hoe wel of niet intelligent jullie zijn
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alexeinde Quote
Reactie door ziggo_alex op 28-06-2010 09:18
Geachte j.willemen,
Het mailadres "webteam@office.ziggo.nl" komt uit bij ons webteam. Wij hebben de klant gegevens nodig om u verder te kunnen helpen. Ik begrijp dat het vertrouwen er niet (meer) is. Maar ik wil u toch verzoeken uw klantgegevens hier heen te sturen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door birdies op 28-06-2010 09:31
............nee, alex, ik ga dat e-mailadres niet schrijven, want dat is een niet bestaand e-mailadres
ik heb dat e-mailadres al een keer proberen te gebruiken gisteren, maar ik kom dan op een nepsite terecht
dus voor het zelfde geld geef ik mijn gegevens door aan de oost-europese maffia, als die al geen departementt van ziggo zelf al niet zijn............
Via een mailadres kan je natuurlijk nooit op een nepsite terecht komen. Het mailadres is toch echt van Ziggo en niet van de maffia.
Reactie door birdies op 28-06-2010 09:32
Quote: jscholtes schreef op zondag 27 jun 2010, 20:35: @Jacques; onvoorstelbaar! Ik beschik al jaren over Ziggo zonder problemen. Als ik dit soort verhalen lees besef ik pas hoe gelukkig ik me mag prijzen. Als ik ooit in soortgelijk vaarwater kom zal ik Ziggo de rug keren tenzij ze met een heel 'vet' excuus zouden komen. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Hou je ons op de hoogte?einde Quote
Je hoort natuurlijk maar één kant van het verhaal.
Reactie door jscholtes op 28-06-2010 09:52
Quote: birdies schreef op maandag 28 jun 2010, 09:32:
Je hoort natuurlijk maar één kant van het verhaal. einde Quote
Zelfs als dit historische relaas maar voor de helft waar is zou ik Ziggo al lang de deur hebben gewezen. Die ene kant klinkt serieus en als iemand die alles heeft geprobreerd Ziggo een kans te geven. Je opmerking lijkt me daarom niet op zijn plek.
Reactie door birdies op 28-06-2010 09:56
.........Je opmerking lijkt me daarom niet op zijn plek. ......... Mag jij vinden, maar als ik zie dat betrokkene denkt via een mailadres op een nepsite te komen, betwijfel ik toch zijn vaardigheden op dit terrein.
Reactie door jscholtes op 28-06-2010 10:15
Quote: birdies schreef op maandag 28 jun 2010, 09:56: .........Je opmerking lijkt me daarom niet op zijn plek. ......... Mag jij vinden, maar als ik zie dat betrokkene denkt via een mailadres op een nepsite te komen, betwijfel ik toch zijn vaardigheden op dit terrein.einde Quote
Je inlevingsvermogen lijkt minder? Wellicht dat hij op basis van http://office.ziggo.nl heeft getracht een website te benaderen???
Reactie door birdies op 28-06-2010 10:37
..........Je inlevingsvermogen lijkt minder?.......... Daar mankeert niets aan, vandaar mijn opmerking: je hoort het verhaal van 1 kant.
........Wellicht dat hij op basis van http://office.ziggo.nl heeft getracht een website te benaderen???........ Zou zeggen: lees ff wat hij schrijft.
Ik mag toch aannemen, dat ook jou bekend is, dat veel mensen slecht c.q. onduidelijk communiceren, waardoor de problemen alleen maar groter worden.
Reactie door jscholtes op 28-06-2010 11:23
Quote: birdies schreef op maandag 28 jun 2010, 10:37: ..........Je inlevingsvermogen lijkt minder?.......... Daar mankeert niets aan, vandaar mijn opmerking: je hoort het verhaal van 1 kant.
........Wellicht dat hij op basis van http://office.ziggo.nl heeft getracht een website te benaderen???........ Zou zeggen: lees ff wat hij schrijft.
Ik mag toch aannemen, dat ook jou bekend is, dat veel mensen slecht c.q. onduidelijk communiceren, waardoor de problemen alleen maar groter worden.einde Quote
Stel voor deze discussie te stoppen. Voegt voor TS niets toe. Als ik kijk hoe deze man gecommuniceerd heeft dan lijkt me je generieke mening hier op voorhand zeker niet van toepassing.
Reactie door birdies op 28-06-2010 11:35
..........Stel voor deze discussie te stoppen. Voegt voor TS niets toe..........
Inderdaad! De eerste aanzet tot discussie kwam overigens van jou! Lijkt me niet meer dan logisch dat ik reageer, als iemand kritiek levert op mijn reactie. Overigens valt het mij op dat je steeds vaker meent kritiek te moeten leveren en regelmatig slecht leest.
Reactie door birdies op 28-06-2010 11:37
P.S. Overigens is dit de rubriek discussie en heeft deze man ingebroken in het topic v.e. ander. Plus dat hij meent tig x hetzelfde topic te moeten openen, zo ook bij Radar. Ja, dan gaan mijn stekels overeind.
Reactie door j.willemen op 28-06-2010 13:43
Quote: birdies schreef op maandag 28 jun 2010, 11:37: P.S. Overigens is dit de rubriek discussie en heeft deze man ingebroken in het topic v.e. ander. Plus dat hij meent tig x hetzelfde topic te moeten openen, zo ook bij Radar. Ja, dan gaan mijn stekels overeind.einde Quote
met die mededeling bedoelde ik dat die ziggo op een van de voornoemde fora een link had geplaatst die op een niet werkend onderdeel van wat leek op een ziggo-site terecht kwam
ik ben uit vermoeidheid dat even vergeten goed te benoemen aan voorbij gegaan
sorry dat ik al dertien bigbangs van enig universum deel uitmaak
dat ik op zovele topics heb gereageerd is deels geweest om de andere topics de erkenning te geven van hun probleem door het mijne voor de optelsom aan problemen toe te voegen en door die handelwijze kwamen alle ziggo-gerelateerde tpoics boven aan te staan, leek me handig voor ziggo om de urgentie te erkennen. Nu kan ziggo eens zien hoe gerommenpeert het er bij hun aan toe gaat
en aan jscholtes;
dit hele verhaal is helemaal waar in die zin dat het een boekwerk kost om het echt helemaal neer te pennen, dus het is een rode draad van het verhaal
en overstappen naar een andere provider kost me een hoop geld, nog meer dan dat ik misschien van ziggo terug moet krijgen
neemt niet weg dat ziggo en al die neoliberalen bedrijven hun klanten ronduit onbeschoft behandelen als waren het slaven voor de aandeelhouders van die bedrijven
Reactie door j.willemen op 28-06-2010 14:01
Quote: freya schreef op zondag 27 jun 2010, 18:44:
@Jacques:
Als je de Kassa-redactie wil bereiken, kun je beter je bericht sturen via de 'contact' knop onderaan deze pagina (of klik *[u: hier[/u: *). Je bericht staat nu op een openbaar forum en het is dan maar de vraag of de redactie het leest.
m.vr.gr. Freya
einde Quote
beste Freya,
ik heb vara-kassa via die contactknop allang geschreven
ik wilde met mijn reactie hier de andere een hart onder riem stekken en zeggen dat ze niet de enige zijn en zigoo zo duidelijk maken dat het een gefermenteerd =rottend bedrijf is
Reactie door ziggo_alex op 28-06-2010 14:05
Geachte j.willemen,
Wij hadden (voordat de nieuwe website kwam) een formulier die u in kon invullen, zodat wij uw klantgegevens kregen. Maar deze is helaas opgeheven. Daarom hebben wij nu ons mailadres vrijgegeven zodat u toch in contact met ons kunt komen.
Ik begrijp uw situatie, maar om u te kunnen helpen hebben wij echt uw gegevens nodig. U kunt dus een mail sturen naar webteam@office.ziggo.nl (dit is geen website maar een mailadres) met uw klantgegevens zodat wij u met het probleem kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door j.willemen op 28-06-2010 14:10
Quote: ziggo_alex schreef op maandag 28 jun 2010, 14:05: Geachte j.willemen,
Wij hadden (voordat de nieuwe website kwam) een formulier die u in kon invullen, zodat wij uw klantgegevens kregen. Maar deze is helaas opgeheven. Daarom hebben wij nu ons mailadres vrijgegeven zodat u toch in contact met ons kunt komen.
Ik begrijp uw situatie, maar om u te kunnen helpen hebben wij echt uw gegevens nodig. U kunt dus een mail sturen naar webteam@office.ziggo.nl (dit is geen website maar een mailadres) met uw klantgegevens zodat wij u met het probleem kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alexeinde Quote
Zeg Alex kijk eens in de ziggomailbox, daar zit een e-mail van mij in
neem dus verder contact op met bosincasso die hebben mijn telefoonnummer en als je mij belt en mijn klantnummer ter controle opzegt dan weet ik aardig zeker dat ik echt ziggo en geen oost-europesemaffiabende aan de lijn heb
zo doe ik op dit momen zaken met ziggo
ziggo moet maar eens laten zien dat ze klantenservice met nadruk op service bieden en klantvriendelijk met nadruk op vriendelijk zijn
Reactie door j.willemen op 28-06-2010 15:51
Quote: ziggo_alex schreef op maandag 28 jun 2010, 14:05: Geachte j.willemen,
Wij hadden (voordat de nieuwe website kwam) een formulier die u in kon invullen, zodat wij uw klantgegevens kregen. Maar deze is helaas opgeheven. Daarom hebben wij nu ons mailadres vrijgegeven zodat u toch in contact met ons kunt komen.
Ik begrijp uw situatie, maar om u te kunnen helpen hebben wij echt uw gegevens nodig. U kunt dus een mail sturen naar webteam@office.ziggo.nl (dit is geen website maar een mailadres) met uw klantgegevens zodat wij u met het probleem kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alexeinde Quote
beste lezers van dit forum
eindelijk dan contact met die ziggo
maar wat schrijft die ziggo : dat ze lezen op dit forum dat ik al met een rechtswinkel in zee ben gegaan en dat ze eerst met de juridische dienst van hun in contact gaan treden.
zeg eens alex van ziggo
dat had je dus hier ook al mij kunnen meedelen
dus je vraag om met jullie in contact te treden beantwoorden met de mededeling dat het nu juridisch ligt had je me hier ook al kunnen antwoorden
dus vertrouw ik ziggo nog echt??
wat denken de lezers van dit forum daarvan: de vertrouwensvraag????
Reactie door curly op 29-06-2010 03:18
Over Ziggo gesproken. Een tijdje geleden, midden april 2010, maakte Ziggo bekent dat het van plan was om alle modems te vervangen t.b.v. een sneller internet. Dit is uiteraard prettig. Doch kennelijk om kosten te sparen voor het inhuren van extra installateurs, werden klanten via een schriftelijke aanzegging geïnformeerd het nieuwe modem zelf te installeren. Iedereen ontving hierna een nieuw modem, en omgekeerd moest het oude terug in de doos, retour afzender. Om dit technische kunstje te doen werden de abonnees in het vooruitzicht gesteld van een digitale tegoedbon, zijnde een digitaal fotoalbum. Ik zou zeggen, "Ziggo, doe dit (voortaan) zelf". Ziggo wil dat het modemkastje wordt omgewisseld c.q. wordt vervangen. Ik heb zo eens rondgevraagd wat een particuliere elektronica installateur kost om dit klusje voor mij uit te laten voeren. Zeker 60 euro per uur exclusief voorrijkosten.
Waarom wentelt Ziggo dit soort interne kunstgrepen als verantwoordelijkheid af op hun abonnees ? In de leveringsvoorwaarden van Ziggo staat hier niets expliciet over in, dat een klant hiertoe verplicht.. M.a.w. “Ziggo wenst andere aardappelen te serveren maar de klanten moeten de aardappelen schillen en voor de (technische) uitvoering en ondersteuning zorgen“. Ziggo moet in eigen keuken de eigen boontjes doppen en garen, maar niet leunen en kreunen op de klanten. Ziggo gaf niet aan waar klanten heen moeten als deze a technisch zijn.. Stuurt Ziggo dan op verzoek een gratis installateur? Immers het inhuren van een plaatselijke elektronica installateur uit eigen stad of dorp kost de klant zijn eigen geld. Als men omrekent wat Ziggo, op die manier dan aan kosten bespaart,is een digitale cadeautje gewoonweg een lachertje. Terwijl een digitaal fotoalbum gratis op internet te vinden is.
Het sturen van een ongevraagd modempakket was een soortement sanctie. Immers als men het modem niet zelf omwisselde en installeerde zou er na een maand geen signaal meer worden ontvangen voor internet. Zo oefent Ziggo druk uit op de klanten terwijl technische zaken een aangelegenheid en verantwoordelijkheid zijn van Ziggo, en dit uitsluitend voor het winstbejag van Ziggo. Kabelbedrijf Ziggo heeft bijna 7 miljoen abonnees. Ziggo bespaart zo ettelijke miljoenen euro's, door klanten zelf het modem te laten installeren terwijl men hiertoe niet juridisch verplicht is. Lees de Ziggo voorwaarden.
Nadat ik bij Ziggo schriftelijk had geklaagd, met name dat omwisselen hun probleem was en ik bovendien a-technisch was en geen installateur uit eigen zak ging betalen, heeft Ziggo keurig een monteur (met modem) gestuurd, die alles in orde heeft gemaakt. Hiermee was mijn probleem verholpen.
Reactie door ziggo_alex op 29-06-2010 08:26
Beste meneer Willemen,
U denkt blijkbaar dat wij uw dossier paraat hebben, zonder ook maar enige identificatie. Dit is dus niet het geval. Pas nadat u ons uw adres had gestuurd, kon ik aan de hand daarvan uw klantnummer achterhalen. Vervolgens heb ik in ons klantsysteem gekeken en kwam ik er achter dat uw zaak in behandeling is (geweest) bij onze juridische afdeling. Om u dus nu goed van dienst te kunnen zijn ga ik eerst intern uitzoeken wat ik voor u kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door j.willemen op 29-06-2010 12:01
@Curly
ik heb in eerste instantie vorig jaar september dat modem al toegestuurd gekregen
ik wilde het op het postkantoor ophalen
een olifant van tnt-post had er met zijn grote poten opgestaan
ik heb het teruggezonden
tnt is de afkorting van een explosief, naar ik meen ontdekt door alfred nobel
dus tnt-post is een explosief bedrijf het staat zakelijk op exploderen, alle medewerkers moeten er uit, want post doen wij tegenwoordig via internet als je al krijgt van zo'n kapitalistisch bedrijf
en als wraak vertrapt de olifant tnt-post alle dozen van ziggo zodat die weer terug egzonden moeten worden
oh ja voor het zelfde geld, dus tnt-post naait zichzelf een oor aan en ziggo dan ook want een kapot of beschadigd modem komt terug
zo gaan kapitalisten onderling met elkaar om
dus als jij als burger in dat hanengevecht wordt genaaid, ja pech
dat noemen die kapitalistische bedrijven in militaire termen "bijkomende schade"
je ziet kapitalisme en militarisme zijn een en dezelfde beweging van dood en verderf.
Reactie door j.willemen op 29-06-2010 12:14
Quote: tdehond schreef op zondag 23 mei 2010, 16:55: Als u zowel telefonisch niet te woord gestaan wordt als op uw klacht via site niet gereageerd wordt, raad ik u aan om uw klacht schriftelijk te doen aan het hoofdkantoor van Ziggo. Postadres staat op de site.
Omdat ook gewone brieven vaak niet beantwoord worden raad ik aan om dit aangetekend te verzenden. Copie van brief maken + verzendbewijs bewaren.einde Quote
zelfs aangetekende brieven worden door ziggo niet beantwoord
wel het gevraagde erin wordt onterecht uitgevoerd, want het verzochte was al in tig andere brieven herroepen
nee voor een modern media- en communicatiebedrijf snap ik niet dat het kan begaan, want hun geleverde media en communicatiemiddelen bakken ze helemaal niets
jammer dat de opta hier niet meeleest
Reactie door jscholtes op 29-06-2010 12:45
Quote: j.willemen schreef op dinsdag 29 jun 2010, 12:14: Quote: tdehond schreef op zondag 23 mei 2010, 16:55: Als u zowel telefonisch niet te woord gestaan wordt als op uw klacht via site niet gereageerd wordt, raad ik u aan om uw klacht schriftelijk te doen aan het hoofdkantoor van Ziggo. Postadres staat op de site.
Omdat ook gewone brieven vaak niet beantwoord worden raad ik aan om dit aangetekend te verzenden. Copie van brief maken + verzendbewijs bewaren.einde Quote
zelfs aangetekende brieven worden door ziggo niet beantwoord
wel het gevraagde erin wordt onterecht uitgevoerd, want het verzochte was al in tig andere brieven herroepen
nee voor een modern media- en communicatiebedrijf snap ik niet dat het kan begaan, want hun geleverde media en communicatiemiddelen bakken ze helemaal niets
jammer dat de opta hier niet meeleesteinde Quote
@willemen; ik begrijp je frustratie zoals ik al eerder heb aangegeven. Je hebt tot nu toe engelen geduld gehad. Je bent er in mijn beleving bijna en probeert nu te gehaast zaken af te handelen. Dat lijkt me je zaak niet ten goede komen.
Je aanval op Alex getuigt van weinig tact. De problemen die jij hebt met Ziggo kan Alex persoonlijk niets aan doen. Hij tracht ze voor je op te lossen. Hiertoe zal hij zich eerst in het dossier moeten verdiepen. Dat kost nog wat extra tijd. Daarbij dient hij procedures te volgen.
Probeer nog een paar dagen geduld te bewaren en probeer duidelijk afspraken te maken rondom tijdlijnen en terugkoppel momenten. Je wilt toch zo snel mogelijk van je probleem verlost worden?
Reactie door ziggo_alex op 29-06-2010 14:09
Geachte j.willemen,
Naar aanleiding van mijn vorige log heb ik uw dossier ingekeken en beoordeeld. Samen met de materialen die u heeft aangeleverd tot ben ik conclusie dat er bij onze klantenservice een aantal steken zijn blijven liggen.
Wij hebben inmiddels uw openstaande saldo op 0 gezet. Ik heb het verzoek om u weer aan te sluiten op het internet ingediend. Ik verwacht dat u binnen 48 uur weer gebruik kan maken van uw internet connectie.
Ziggo bied dan ook bij deze zijn excuses aan
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door j.willemen op 29-06-2010 17:37
Quote: ziggo_alex schreef op dinsdag 29 jun 2010, 14:09: Geachte j.willemen,
Naar aanleiding van mijn vorige log heb ik uw dossier ingekeken en beoordeeld. Samen met de materialen die u heeft aangeleverd tot ben ik conclusie dat er bij onze klantenservice een aantal steken zijn blijven liggen.
Wij hebben inmiddels uw openstaande saldo op 0 gezet. Ik heb het verzoek om u weer aan te sluiten op het internet ingediend. Ik verwacht dat u binnen 48 uur weer gebruik kan maken van uw internet connectie.
Ziggo bied dan ook bij deze zijn excuses aan
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex einde Quote
Alex van ziggo,
graag dit excuus schriftelijk op papier aan mij persoonlijk richten op mijn huidige adres
en ook een excuus van martine ferment persoonlijk aan mij hier op deze website en aan mij op papier aan mijn huisadres gericht.
verder ook een over zicht van alle financiële bewegingen die ziggo dan t.o.v. mij zou hebben gemaakt
verder ook een overzicht van welk bedrag dat zij dan nog aan mij gaan overmaken als de gevraagde en erkende alswel nooit uitgekeerde onkostenvergoeding::
dus dat is de al bestaande gevraagde onkostenvergoeding voor vernietiging webmail, vernietiging webspace ((deze zijn door ziggo gedaan en door ziggo's schuld omdat onterecht nu al tot twee keer toe mijn internet is afgesloten)), de kosten voor het ongemak van reizen t.b.v. internet buitenshuis over drie maanden, de feitelijke gemaakte kosten van het internet buitenshuis, de kosten van een onnodig verstuurde aangetekend schrijven, de kosten van bellen met een duur ziggo 0900 nummer, de kosten van andere prive'telefonades die ik buitenshuis heb moeten voeren omdat ik kon géén gebruik maken van mijn GRATIS SKYPE-account en daarbovenop nog de goedmaker in de vorm van een kadobon van het genoemde bedrag in mijn laatste mail aangegeven. Ik dacht opgeteld zo'n €175, maar voor de exacte berekening ga ik nog wel aan de slag
dus ziggo, jullie hebben nog even werk aan mij
groet,
j.willemen
Reactie door j.willemen op 29-06-2010 11:53
Quote: ziggo_alex schreef op dinsdag 29 jun 2010, 08:26: Beste meneer Willemen,
U denkt blijkbaar dat wij uw dossier paraat hebben, zonder ook maar enige identificatie. Dit is dus niet het geval. Pas nadat u ons uw adres had gestuurd, kon ik aan de hand daarvan uw klantnummer achterhalen. Vervolgens heb ik in ons klantsysteem gekeken en kwam ik er achter dat uw zaak in behandeling is (geweest) bij onze juridische afdeling. Om u dus nu goed van dienst te kunnen zijn ga ik eerst intern uitzoeken wat ik voor u kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
einde Quote
er staat in mijn stuk dat ik de rechtswinkel heb ingeschakeld, maar dat dat stroperig langzaam gaat, en me daarom nog eens tot kassa en radar richt
dus je wist van toeten én blazen
[edit redactie - off-topic:
Reactie door j.willemen op 09-07-2010 21:45
inmiddels al weer bijna twee weken verder
ik heb wel internet en ziggo was er als de kippen bij weer zo snel mogelijk 46 euro en centen van mijn rekening te trekken op basis van een al per 1 december 2009 herroepen incasso
waarom overtreedt ziggo toch zo vaak de wet??
waarom behandeld ziggo zijn klanten zo ronduit onfatsoenlijk, door niet op brieven en incassointrekkingen te reageren????
ik had gevraagd om een schriftelijk excuus van ziggo aan mijn woonadres.
nog steeds heb ik geen persoonlijk excuus gehad van martine ferment, directeur klantenservice, wiens naam onder elke brief staat waarin ik werd herinnerd met kosten, aangemaand met kosten reacties op mijn vragen aan bosincasso werden door martine ferment beantwoord, zij dreigde met afsluiting, brieven met daadwerkelijke onterechte afsluitingen zijn ondertekend door martine ferment, directeur klantenservice ziggo.
martine ferment is diegene die jegens mij telkens in de fout ging en stoer mij herinneringen en aanmaningen stuurde en mij aangaf bij bosincasso voor een incassoprocedure
van martine ferment, de directeur van ziggo klantenservice, heb ik nog steeds geen publiekelijk excuus gehad
van martine ferment heb ik nog steeds geen persoonlijk excuus op mijn woonadres gehad.
ronduit schande dat iemand met zo'n functie niet het fatsoen en nederigheid heeft na zoveel onterechte stoerdoenerij van onterechte herinneringen, onterechte aanmaningen en onterechte incasso's en onterechte afsluitingen niet even de moeite neemt om haar hart te schonen en te zuiveren en een excuus te maken voor de ellende die zij mij bezorgd heeft.
Reactie door jscholtes op 10-07-2010 07:19
Het feit dat je nu terugkomt op het feit dat je de dienst wel krijgt maar dat je de incasso hebt herroepen en Ziggo dus onwettig afschrijft klinkt niet sterk. Die excuses zullen er wel komen. Het lijkt er op dat het je meer om het excuus gaat dan om de dienst. Eventjes geduld nog zou ik zeggen. Wat zijn nu 2 weken op een mensenleven....
Reactie door j.willemen op 10-07-2010 10:49
Nou jscholtes, ziggo en in de persoon van martine ferment is altijd wel heel erg snel geweest met mij op stang te jagen met onterechte herinneringen met kosten, onterechte aanmaningen met kosten, onterechte incasso's, onterechte afsluitingen met weer onterechte herinneringen met kosten, onterechte aanmaningen met kosten en onterechte incasso's
ze waren heel snel om overal smoesjes antwoorden op te hebben; op de zaken die zij fout deden en doen en de zaken die zij hebben vernietigd
en dan de verdraaïngen en drogreden die ze je op de mouw probeert te spelden, gruwelijk voor woorden
maanden met hartklachten, stress, slapeloze nachten en boosheid om zo veel onrecht van zo'n mensen mangelende organisatie als ziggo met martine ferment als directeur van een zogenaamde klantenservice, dat zijn hele lange maanden
dus niet alleen 2 weken op een mensenleven
en ziggo, al lezende hier, heeft al meer mensen de stuipen op het lijf gejaagd.
het gaat, j scholtes, niet om een persoon, het gaat om de vele mensen die ziggo onheus en onrechtvaardig behandeld
ziggo is wel heel erg snel geweest met onheuse en onterechte dreigementen naar die mensen, maar ho maar als het aankomt op excuus, welgemeende excuus, maken
liever niet denken ze dan want anders valt hun imago van hardheid, onverbiddelijkheid en flitsend aan diggelen
Reactie door birdies op 10-07-2010 11:20
Het webteam heeft namens Ziggo hier zijn excuses aangeboden, n.m.m. voldoende.
Dat jij er slapeloze nachten en gestrest door raakt, ligt aan de manier waarop jij omgaat met problemen, dat heeft niets met Ziggo te maken.
Reactie door jscholtes op 11-07-2010 10:13
Quote: j.willemen schreef op zaterdag 10 jul 2010, 10:49: Nou jscholtes, ziggo en in de persoon van martine ferment is altijd wel heel erg snel geweest met mij op stang te jagen met onterechte herinneringen met kosten, onterechte aanmaningen met kosten, onterechte incasso's, onterechte afsluitingen met weer onterechte herinneringen met kosten, onterechte aanmaningen met kosten en onterechte incasso's
ze waren heel snel om overal smoesjes antwoorden op te hebben; op de zaken die zij fout deden en doen en de zaken die zij hebben vernietigd
en dan de verdraaïngen en drogreden die ze je op de mouw probeert te spelden, gruwelijk voor woorden
maanden met hartklachten, stress, slapeloze nachten en boosheid om zo veel onrecht van zo'n mensen mangelende organisatie als ziggo met martine ferment als directeur van een zogenaamde klantenservice, dat zijn hele lange maanden
dus niet alleen 2 weken op een mensenleven
en ziggo, al lezende hier, heeft al meer mensen de stuipen op het lijf gejaagd.
het gaat, j scholtes, niet om een persoon, het gaat om de vele mensen die ziggo onheus en onrechtvaardig behandeld
ziggo is wel heel erg snel geweest met onheuse en onterechte dreigementen naar die mensen, maar ho maar als het aankomt op excuus, welgemeende excuus, maken
liever niet denken ze dan want anders valt hun imago van hardheid, onverbiddelijkheid en flitsend aan diggeleneinde Quote
Dat er een procedure begint te lopen als ze je eenmaal als wanbetaler hebben aangemerkt is heel erg vervelend maar is de oorzaak van het feit dat je die ellende douche over je heen gestort krijgt. Ik neem aan dat je dat ook wel begrijpt. Dat ze dus een excuus uitbrengen is niet de discussie maar zoiets kost binnen een grote organisatie nu éénmaal tijd. Dit dient weer door de administratieve molen van een grote organisatie heen te gaan. Dat kost tijd!
De manier waarop jij met stress omgaat kan Ziggo ook niets aan doen.
Reactie door j.willemen op 11-07-2010 19:30
@jscholtes
uit dit kassa-forum en ook op radarforum blijkt duidelijk dat de administratie bij ziggo niet op orde is.
er zijn brieven van mij nooit beantwoord, maanden te laat verkeerd beantwoord.
mijn reacties op herinneringen en aanmaningen zijn niet beantwoord en in tweede instantie hebben ze van mij de boosdoener gemaakt en zich er uit proberen te draaien, terwijl ze zelf keer op keer fout zaten
er zijn twee afsluitingen geweest, die door hun incompetentie zijn veroorzaakt, ze konden een simpele overhuizing niet regelen
je zou als bedrijf voor je e-mailverkeer afhankelijk zijn van ziggo, dan ben je dus mooi de klos
oh nee grote administratieve molen
martine ferment kan hier ook komen lezen wat ze moet doen
zij als directeur stuurt haar afdeling klantenservice aan, het kom uit de vergaderingen van haar team waar zij leiding aan geeft om mensen van uit ziggo hier op deze fora te helpen, waar ze eerder door eigen incompetentie, keer op keer steken heeft/hebben laten vallen
excuus maken is geen administratief proces
Reactie door minous44 op 16-07-2010 11:31
Heb een alles in 1 extra pakket van ziggo, nooit problemen gehad, tot ruim 3 maanden geleden.
Storingen op mijn telefoon en een internet verbinding die van 10 naar 40 mb schiet en weer terug.
Omdat ze met nieuw bouw bezig zijn had ik in eerste instantie zoiets van nou dat zal tijdelijk zijn, naar een maand toch maar contact gezocht met ziggo.
Moest de modem maar opnieuw opstarten, nou dat kende ik inmiddels en werkte dan ook niet.
De bekabeling moest er dan ook maar af en alles opnieuw aansluiten.
Het is allemaal wat lastig als je in een elect. Rolstoel zit en daar keer op keer mensen voor lastig moet vallen, en als het het probleem nou op zou lossen.
Ook dit was niet de oplossing, mijn telefoon was het probleem, er is een nieuwe telefoon aangesloten 69 euro, maar de problemen waren daarmee niet opgelost.
Er komt uiteindelijk een ziggo monteur kijken, de modem stond niet op de juiste plek moest naar de hoofdaansluiting van de kabel, dus de meterkast.
Afspraak maken met ziggo plus, daarover geen klachten, deze heeft naar twee weken wachten de modem naar de meterkast verplaatst 55 euro
Wederom kosten voor niets ook dit heeft niet geholpen, wederom contact met ziggo er wordt een afspraak gemaakt en weer geannuleerd een monteur kon niets doen, de klacht ging naar het netwerkbeheer van ziggo.
Ben terug gebeld met de vraag om telefoonnr. en tijdstippen waarop de storing was, wederom is het zeer stil, heb niets meer gehoord.
Afgelopen dinsdag heeft een vriendin van mij maar gebeld met ziggo omdat het vanuit mijn eigen huis niet te doen was, deze week zou ik iets horen, wederom niets.
Vanochtend toch nog maar eens proberen, bel wederom met ziggo,heb amper mijn verhaal verteld of mijn vraag gesteld of ze verbreken de verbinding, ben hier erg kwaad om maar kan het ze aan de andere kant ook niet kwalijk nemen ze kunnen me amper verstaan.
Ik ben het meer dan zat na drie maanden, instanties, huisarts, ziekenhuis, andere moet ik vragen om te bellen omdat ik niet te verstaan ben door een wegvallende verbinding danwel een haperende verbinding.
Zit er hard over na te denken ziggo op te zeggen, heb een duur pakket waar ik de afgelopen maanden op de tv na weinig aan heb gehad, ben op kosten gejaagd en nog steeds door het mobiel bellen daarnaast de enorme irritatie en machteloosheid die ik heb
Mijn internet vind ik jammer, op deze manier kun je makkelijk de snelheid verhogen naar 80 mb als je amper 40 kunt halen en weer terug naar 10 mb.
De telefoon is voor mij onmisbaar, ben zeer beperkt en naast het sociale kontakt, moet ik instantie's en mensen kunnen bereiken.
Er is overal wel iets en problemen zijn er om opgelosd te worden en dit mag ik denk ik ook wel verwachten na drie maanden problemen.
Reactie door ziggo_alex op 16-07-2010 13:15
Hallo minous44,
Erg vervelend dat na al uw pogingen om het probleem op te lossen, het nog steeds niet opgelost is. Mag ik daarom van u uw klantgegevens (postcode, huisnummer en een mobiel nummer) zodat ik kan kijken wat ik voor u kan doen. Uw reactie kunt u sturen naar het volgende mail adres:
ziggo-webcare@office.ziggo.nl
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door read op 16-07-2010 21:34
@@@
Uit dit draadje wordt volstrekt helder, dat dit bedrijf (nog steeds) een ramp is voor dit land. Voor het ziggoteam blijft het dweilen met de kraan open. We kunnen dus nog heel wat draadjes tegemoet zien.
Pedro.
Reactie door j.willemen op 19-07-2010 12:59
ziggo houdt hier een mooi weer façade op
trap er niet in mensen wat ze hier beloven van wat ze allemaal niet doen
zie hieronder maar weer eens hoe ze zich er uit lullen
ze willen helemaal niet jouw de hand reiken
schone schijn die ziggo hier met zijn alex webteam
Alex ziggo,
Jullie beginnen weer jullie zelfde riedeltje als alle afgelopen maanden.
FEITELIJK WILLEN JULLIE NIET BETALEN EN BLIJVEN JULLIE JE ER MET ALLERLEI DROGREDENERINGEN UITDRAAIEN.
Ik heb van 11 november 2009 tm 16 januari 2010 helemaal geen internet van ziggo gehad, omdat jullie mijn verhuizing, aangevraagd op of rond 7 oktober 2009 niet konden verwerken wegens bij ziggo interne problemen.
Wegens niet geleverde diensten heb ik dan geld gestorneerd.
Geld storneren wegens niet geleverde diensten door fout van de leverancier is niet het zelfde als gratis internet krijgen: ik heb helemaal geen internet gekregen, dus ook geen gratis internet, want ziggo heeft door intern klungelen bij ziggo mijn verhuizing nooit geëffectueerd.
Das een moeilijk voor ""voor elkaar gekregen"".
Jullie hebben mij voor straf, hoe schools kinderachtig is ziggo, mij in juni afgesloten van internet.
Ik heb toen een maand geen internet gekregen.
Waarom moet ik voor betalen voor een straf die elke grond mist???!
Jullie hebben mij een verkeerde nota gestuurd: ging over een oud adres en was verkeerd berekend. Ik heb jullie daar herhaald opheldering om gevraagd, maar bot en koloniaal reageerden jullie met herinneringen met kosten en aanmaningen met kosten en vervolgens incasso.
Jullie zijn nooit op de feiten met argumenten ingegaan.
NU DOEN JULLIE HET ZELFDE: BOT ONTKENNEN EN JE ER UIT DRAAIEN MET VALSE ARGUMENTEN.
IK ZAL OP HET KASSAFORUM LATEN WETEN DAT JULLIE GEEN STEEK VERANDERT ZIJN.
Alex je spreekt je zelf tegen want op kassaforum heb je andere dingen gezegd.
MINACHTENDE GROET
JACQUES WILLEMEN
Op 19-7-2010 9:15, Webteam schreef:
>
> Geachte Jacques Willemen,
>
>
>
> In uw mail geeft u aan dat u twee maanden gratis internet heeft gekregen van ons dit is niet correct. U heeft twee maanden internet
> vergoed gekregen (namelijk de maanden december en januari). Daarna heeft u zelf in februari er voor gekozen om de factuur te storneren
> waardoor u in juni weer bent afgesloten van internet. Dit is u eigen keuze geweest.
>
>
>
> Ziggo is nu zeker van mening dat uw klacht naar alle redelijkheid is behandeld. En dat aan al uw vragen is voldaan.
>
> Als u het niet eens bent met ons antwoord dan verzoeken wij u deze klacht bij een geschillencommissie neer te leggen.
>
>
>
> Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
>
> Ziggo webteam Alex
>
>
>
> Van: jacques Willemen [mailto:[edit redactie: :
> Verzonden: zondag 18 juli 2010 12:37
> Aan: Webteam
> Onderwerp: verbaasd over bestaan van gemaakte afspraken
>
>
>
> Dag Alex van ziggo,
>
> Van martine ferment kreeg ik een welhaast standaard excuus over de ontstane problemen met het internet.
> Er wordt in die brief gerept dat er afspraken met mij zijn gemaakt op de kassa-forumsite.
>
> Ik ben me nergens bewust van.
>
> Er is op forum van Kassa door jou Alex gezegd, dat mijn openstaande saldo op nul is gezet.
>
> Dat is het enige wat ik weet.
>
> Verder zegt martine ferment dat ik twee maanden gratis internet heb gekregen.
> Ik heb gezien dat jullie direct met heraansluiten weer bedragen van mijn bankrekening hebben geincasseerd op basis van een incasso die al per december 2009 is ingetrokken.
> Dus alweer heb ik van twee maanden internet er één weer zelf moeten betalen, dus feitelijk zijn jullie me nu al weer drie maanden gratis internet schuldig, wegens jullie aanhoudende "sigaar-uit-eigen-doos" rekenmethode. En met sigaar uit eigen door verwijs ik niet naar de sigaar van Bill Clinton en Monica Lewinsky.
> De maand juni hebben jullie mij als onterechte strafmaatregel gewoon van het internet afgesloten, omdat jullie mij niet wilden antwoorden op vragen, dan alleen met onterechte herinneringen met kosten, onterechte aanmaningen met kosten en een onterechte incasso.
> Dat geld heb ik niet betaald want geen internet juni 2010 gekregen wegens een onterechte strafmaatregel dan wel onterecht dreigement.
>
> Voor de maanden vanaf 10 november 2009 tm 16 januari 2010 geldt het zelfde.
> Ik heb toen geen internet gehad vanwege het feit dat ziggo mijn verhuizing niet had geregeld
>
> Het is in het Nederlandse zakenleven wel zo dat je niet betaald voor dat wat niet is geleverd.
> Heb ik een abonnement bij een bakker elke dag brood aan huis te leveren, maar hij doet dat niet wegens zijn eigen fouten, dan moet hij dat abonnementsgeld teruggeven. ziggo heeft dat nooit gedaan, dat heb ik zelf gedaan, maar er werd me daarover wel een herinnering met kosten een aanmaning met kosten en een incasso op mijn dak gestuurd, terwijl ik voortdurend ziggo heb geïnformeerd over mijn problemen, dat ik namelijk geen internet had na de verhuizing.
>
> Dus welke twee maanden worden niet geïncasseerd door ziggo wegens de tegemoetkoming, schadeloostelling wegens de door ziggo gemaakte fouten ten aanzien van mijn internetaansluiting???
>
> Jacques Willemen
Reactie door minous44 op 30-07-2010 15:26
Wilde even terug kijken en lezen wat betrefd de klachten aan het adres van Ziggo.
Had ook mijn verhaal hier verteld op 16 juli, het moet gezegd dat er gemaild en kontakt is geweest met Alex, hij doet zijn best maar alleen is het moeilijk de ziggokar te trekken.
Zoals ik ook eerder schreef is Ziggo plus hier geweest om de modem naar de meterkast te verplaatsen.
Tot mijn verbazing was er van mijn rekening KPN Internet afgeschreven, hoezo KPN
dat dacht ik ook totdat ik te horen kreeg dat mijn internet op het KPN netwerk aangesloten zat,
Ziggo plus is onderdeel van Ziggo mag toch wel uitgaan dat deze mensen weten wat ze doen, op deze manier had ik iedereen kunnen vragen de modem te verplaatsen en aan te sluiten.
Ook is inmiddels een nieuwe modem toe gestuurd en gisteren aangesloten maar nog steeds problemen met mijn telefoon, weg vallen van de lijn of een dode telefoonlijn.
Heb maar weer gemaild naar Alex want dit is om gek van te worden, er gaat zoveel mis en al zo lang dat ik me afvraag is dit nog op een goede manier op te lossen en op korte termijn omdat mijn geduld echt op is.
Groetjes minous44
Reactie door invalide op 30-07-2010 15:42
Door Alex te mailen via dit via Kassa gekregen adres zullen normale klanten die nog nooit van dit forum gehoord hebben nog langer moeten wachten!
Dus Alex, zorg dat ze niet meer na lang zoeken hier komen want ook bij Radar adviseren ze vaak dit adres en geen normale gratis service nummer te gebruiken!
Reactie door minous44 op 30-07-2010 15:55
Triest maar waar dat juist mensen zoals ik het internet afstruinen naar een oplossing voor hun ziggo probleem, kende dit adres niet via radar of kassa.
Het Ziggonummer is prima als er een storingkje is maar werkt helaas niet voor klachten die al maanden bestaan en de klachten van juist die mensen lees ik jjuist hier.
ikzelf geloof niet in zwarte pieten gedrag wat ik lees en zie is dat mensen na hele lange tijd een oplossing willen voor de soms al maanden lange problemen
Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben!!!!!!
Groetjes minous44
Reactie door ziggo_alex op 02-08-2010 20:58
@invalide,
Wij hebben (dat is de bedoeling) op de verschillende fora zoals die van kassa en radar een adviserende functie. Echter kunnen wij mensen helpen met hun problemen, dan zullen wij dit ook doen!
Daarnaast komt het ook regelmatig voor dat mensen hun weg via de verschillende fora gaan zoeken zonder eerst contact te hebben gehad met de klantenservice. Wij adviseren deze klanten dan dat toch eerst te doen.
Wat betreft minous44 haar probleem. Ik heb vandaag weer contact gehad en we zullen kijken of we het probleem ook weer netjes op kunnen lossen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Reactie door j.willemen op 02-08-2010 22:14
@alex ziggo
dan zit ik dus ook nog steeds te wachten op een FATSOENLIJKE EERLIJKE afwikkeling door ziggo i.p.v. jullie sigaar uit eigen doos rekenmethode
jullie houden me afspraken voor in een brief die hier op dit kassaforum zijn gemaakt die ik
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!