Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone stuurt geen rekeningen

Geplaatst door: bianca31 op: 20-09-2010 22:32
Ik heb sinds 28 januari 2010 een abonnement bij Vodafone. Ik heb aangegeven dat ik de rekening via de post wil ontvangen. Iedere maand moet ik bellen met de klantenservice om de rekening te krijgen. De klantenservice geeft aan dat zij de rekeningen hebben verstuur ( zij kunnen geen bewijs geven dat dit werkelijk gebeurd is) en dat TNT de schuldige is. Dat een rekening een keer niet bezorgd wordt kan ik inkomen, maar iedere maand? De klantenservice zegt dat ze een onderzoek instellen, maar daar hoor je nooit wat over. Door de laksheid van Vodafone wordt mijn nummer iedere maand geblokkeerd, waardoor ik niet bereikbaar ben. Ik ben werkzoekend, de uzb's hebben mijn mobiele nummer en kunnen mij dus niet bereiken, waardoor ik een potentiele baan misloop. Wat kan ik hiertegen doen?
Reactie door sonjaatje op 20-09-2010 22:43
Heb je geen account bij My Vodafone? Is echt ideaal, elk moment kan je je verbruik inzien en je krijgt een sms als je nieuwe rekening online staat. Je kan hem dan zelf op tijd betalen. Dat zij zeggen de rekeningen wel te sturen is inderdaad vreemd, maar meer dan blijven mailen/bellen kun je denk ik niet doen.
Reactie door de motormuis op 20-09-2010 22:43
Misschien een onnodige vraag, maar heeft U al eens bij Vodafone gecontroleerd of Uw adresgegevens in hun adresbestand wel kloppen ?? Want het is inderdaad normaal gesproken niet mogelijk dat U al 8 maanden geen enkele keer Uw rekening hebt ontvangen. Een keer een foutje door Tnt is mogelijk,maar geen 8 maanden. Misschien mogelijk om via internet inzage in Uw rekening te krijgen,zodat de rekening op tijd betaald kan worden en U niet iedere keer word afgesloten.
Reactie door de motormuis op 20-09-2010 22:45
Zoals Sonjaatje ook al zegt, een account via My Vodafone aan maken om afsluitproblemen te voorkomen.
Reactie door bianca31 op 20-09-2010 22:48
Quote: de motormuis schreef op maandag 20 sep 2010, 22:43: Misschien een onnodige vraag, maar heeft U al eens bij Vodafone gecontroleerd of Uw adresgegevens in hun adresbestand wel kloppen ?? Want het is inderdaad normaal gesproken niet mogelijk dat U al 8 maanden geen enkele keer Uw rekening hebt ontvangen. Een keer een foutje door Tnt is mogelijk,maar geen 8 maanden. Misschien mogelijk om via internet inzage in Uw rekening te krijgen,zodat de rekening op tijd betaald kan worden en U niet iedere keer word afgesloten. einde Quote Mijn adresgegevens kloppen. Ik heb sinds kort My Vodafone, maar daar kan ik mijn gegevens niet wijzigen om de een of andere vage reden

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor