Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Scandic bedden

Geplaatst door: ankievanboeijen op: 08-10-2012 16:10
Op 29-12-2011 zijn 2 boxspring bedden geleverd door Scandic. De volgende avond ging 1 onderbox kapot. 3 januari 2012 is er een monteur geweest en die constateerde dat er een nieuwe boxspring moest komen, heb hier bewijs van wat de monteur heeft ingevuld. Na vele telefoontjes naar een 06 nummer, ze hebben niets anders en langs geweest bij Scandic Villa Arena nog steeds geen antwoord. Klachten via mail gedaan, die gaan echter via klachten.nl en die blijft maar meldingen geven dat het probleem is opgelost. Op de site van klachten.nl staan heel veel reacties van mensen met dezelfde problemen en dezelfde reacties dat de problemen zouden zijn opgelost. Kan iemand mij helpen dit op te lossen....
Reactie door winterman op 11-10-2012 00:07
Waar wil je nu precies over discussiëren?
Reactie door zoekster op 11-10-2012 10:53
Je kunt het proberen met de volgende 2 brieven. Aangetekend versturen naar Scandic en zelf een kopie maken 1)Probeer het eerst met deze voorbeeldbried klik hier Pas hem aan de situatie aan met uitleg van de toegezegde vervanging. Als het dan nog niet wordt opgelost kun je dit proberen. 2) klik hier Succes ermee. Viel niet veel te discussiëren. Als je weer eens een vraag hebt, zet deze vraag dan bij goede rubriek neer, krijg je ook veel meer antwoorden.hierhier

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor