Phonehouse verzekering ''life line'' Reparatie services Dynafix
Geplaatst door: janneke1988 op: 05-02-2011 23:55
Hallo,,
Op 10 december heb ik mijn telefoon in het water laten vallen.
Ik ben op maandag 13 december 2010 naar de Phone house in Nijmegen gegaan.
Ik heb mijn telefoon daar op laten sturen om hem te laten repareren bij Dynafix.
Ik ben optimaal verzekerd bij de Life Line verzekering van de Phone House.
Ik heb mijn telefoon op Donderdag 30 December terug gekregen met een boardswap.
Toen heb ik geconstateerd dat de batterij binnen 4 uur leeg loopt en nog niet in orde was.
Ik ben terug gegaan naar de winkel in Tiel. Heb mijn klacht uitgelegd. Ze moesten mijn telefoon weer opsturen naar Dynafix. Op maandag 3 Januari is dit gebeurd. Ik kreeg bericht dat mijn telefoon klaar zou zijn maar de klacht niet geconstateerd is. Ik ben er tegen in gegaan en heb ze in de winkel zelf laten zien als ik 1 handeling doe met mijn telefoon dat er gelijk 1 streepje vanaf gaat. Ze moesten de telefoon weer opsturen. Dus voor de 3e keer.
De telefoon is toen op 12-1-2010 terug gestuurd naar de reparatie service Dynafix. Ze zeiden dat ze vochtschade hadden geconstateerd. Dus hebben weer een boardswap uitgevoerd.
Ik heb mijn telefoon terug gekregen op 21 Januari. De winkelier zei dat hij de telefoon getest heeft en het weer helemaal doet. Ik heb toen ineens €50 moeten betalen voor eigen risico terwijl ik dit de andere keren niet hoefden. Maar eenmaal thuis telefoon goed opgeladen. Ik moest naar mijn werk en wat bleek dat mijn telefoon niet steeds niet gemaakt was en dezelfde klachten had. Ik heb zaterdag 22 Januari telefonisch contact gehad met de winkel en gezegd dat mijn telefoon nog niet gemaakt is. DUS die 50 euro is ook gewoon weggegooid met een niet werkend toestel en nu nog steeds!!
Op 24 Januari ben ik terug gegaan naar de winkel en toen zei de winkelier dat ze hem niet meer gingen opsturen dat het aan de batterij zou liggen. Ze heeft mijn telefoon weer daar laten liggen en zou nog contact op nemen met het hoofdbureau als ik de batterij zou bestellen of ik die wel terug krijg. Op woensdag 26 januari heb ik bericht gekregen om een batterij te bestellen op hun kosten ik moest hem zelf bestellen en de factuur meenemen naar de winkel en krijg ik het bedrag terug gestort. Als dit niet zou helpen zou ik een ander toestel mogen uitzoeken. Dit bedrag moet ik nog steeds ontvangen.
Nu zou de klacht alweer geholpen moeten worden maar ook dit is weer niet het geval. Ik heb de telefoon vrijdag 28 januari bij de winkel opgehaald. En de hele dag op de oplader gehad. Ik ga zaterdags weer naar mijn werk toe en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik ben uit mijn werk naar Tiel gereden en de klacht weer uitgelegd. Ze hebben een ticket (email) gemaakt wat naar het hoofdbureau verstuurd word. Want de manager vond het onnodig om weer de telefoon op te sturen en recht heb op een nieuwe telefoon. Want ik ben hier steeds de dupe van! De Manager zou contact met me opnemen als ze bericht terug hadden gehad.
Op 2 Februari heb ik bericht gehad van de Phone House dat ze contact hebben gehad met het hoofdbureau maar het hoofdbureau zegt dat ze contact moeten openen met de Life Line (verzekering) en nu zegt de Life Line verzekering dat de telefoon weer opgestuurd moet worden.
Ik ben in totaal al 2 maanden me tel. kwijt heeft iemand misschien tips voor me??
Dit kan toch niet normaal zijn???
Reactie door valerius-2 op 06-02-2011 17:12
Nee zoals u het vertelt is dit niet normaal.
Reactie door lisajanssen op 06-02-2011 17:23
Ik heb ook veel problemen gehad met een telefoon bij de phonehouse, (die steeds uitviel) ik heb dat toen "opgelost" door ze bijna dagelijks te bellen, om te vragen hoe het er voor stond. Op een gegeven moment is toen alles toch als nog geregeld. Dus mijn tip: niet opgeven! Je hebt er notabene een verzekering voor afgesloten.
Reactie door wasmachinemannl op 25-07-2011 19:58
Sowieso is Dynafix slechte zooi, Lees er veel op Google over etc, hier is een link met wat info over Dynafix: goo.gl/fI5sh
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!