Opzeggen Vodafone
Geplaatst door: paulovo op: 21-08-2014 19:48
volgens Vodafone kun je niet online opzeggen omdat dat alleen via telefoon of formulier kan. Vreemd ik kon wel opzeggen via de website die er volgens Vodafone medewerkers niet is!!!
https://my.vodafone.nl/my_vodafone/mijn_gegevens/Einddatum_contract/Abonnement_opzeggen
als je inlogt op deze pagina kun je je abbo opzeggen
Als je op de pagina de gegevens invult met zelfs een reden waarom etc en je klikt op verder dan krijg je een bevestiging van je datum van opzegging op je scherm (maar een email bevestiging krijg je niet). Als je dan een maand later opbelt zeggen ze dat ze van niks weten en dat je niet hebt opgezegd.... wat zo n pagina bestaat er niet en er is geen vodafone webspecialist voorhanden die het kan verifieren als je aandringt gooien ze de hoorn erop
Reactie door diumenge op 22-08-2014 06:40
Je moet op dezelfde manier als je kon aanvragen ook kunnen opzeggen. Dus als je online kon aanvragen, dan moet je ook online kunnen opzeggen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat dat bij Vodafone niet mogelijk zou zijn.
Doorloop de opzegging via de link nog een keer en maak schermprinten er van.
Reactie door vodafonewebcare op 22-08-2014 09:53
Beste Paulovo,
Het is bij Vodafone mogelijk om op diverse manieren op te zeggen. Hoe is te vinden op onze website: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml
Als je abonnement online is aangeschaft is online opzeggen mogelijk. Als je inderdaad je abonnement online aanschaft, dan hoort via My Vodafone opzeggen dan ook te werken. Niet uit te sluiten is echter dat een opzegging in uitzonderlijke gevallen niet lukt. Het blijft techniek en hoe betrouwbaar we die ook maken, soms kan er een keer iets mis gaan.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen van je opzegging is het verstandig er van uit te gaan dat die niet gelukt is. Neem in dat geval altijd zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Immers, als de annulering niet verwerkt is door het systeem is voor ons op geen enkele manier zichtbaar of te controleren dat je hebt geprobeerd op te zeggen. Bel dus even met onze klantenservice, dan wordt je abonnement alsnog zo snel mogelijk opgezegd.
Vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Social Media Services
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!