Onleesbare weergave tegoed en verbruik MyVodafone
Geplaatst door: consument500 op: 21-12-2009 17:22
Deze mail stuurde ik naar de Vodafone klantenservice. Eens afwachten wat het antwoord zal zijn:
"Beste medewerker, Voor een bedrijf met de omvang van Vodafone, dat het voor elkaar krijgt zoveel mensen aan het bellen te krijgen en te houden, dat het voor elkaar krijgt een professionele website te hebben en draaiende te houden vind ik het hoogst merkwaardig dat al jaren het onderdeel vebruik en tegoed niet goed functioneert. Een hele tijd was de weergegeven informatie vorrzien van de mededeling dat de gegevens wegens technische problemen niet actueel waren. Daarna heeft er een tijd een mededeling gestaan dat de weergave verduidelijkt zou worden. Nu staan de woorden door elkaar en is de informatie nog onbruikbaar. Ik dien hierover bij deze een klacht in. Deze klacht meld ik ook bij de diverse consumentenprogramma's. Ik vind dat Vodafone voldoende tijd heeft gehad om deze weergave goed te doen functioneren. met vriendelijke groet van een verder tevreden klant"
Reactie door rieziebiezie op 21-12-2009 18:49
Tja, ook ik heb geklaagd hierover want ik wil tussentijds ook altijd weten hoe het met mijn rekening staat.
Helaas is het antwoord...........juist, " er wordt aan gewerkt"
Reactie door consument500 op 29-12-2009 10:07
Reactie van de Vodafone klantenservice:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een klacht over het bekijken van uw tegoed en verbruik.
Ik begrijp dat het vervelend is dat u uw tegoed en verbruik niet kunt nakijken. Dit is een bekend probleem bij Vodafone en er word aan gewerkt.
Ik heb u een sms gestuurd met daarin uw actuele tegoed. Ook heb ik uw klacht genoteerd in uw gegevens.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
"naam medewerker"
Vodafone Klantenservice
Reactie door consument500 op 29-12-2009 10:09
En dan weer mijn reactie:
Geachte Vodafone klantenservicemedewerker,
Dank voor uw reactie en dank voor uw sms. Het probleem is niet alleen een actueel probleem, het bestaat al zo'n drie jaar. Bekende problemen die al drie jaar bestaan en die in het voordeel van de verkopende partij zijn roepen vragen op over de reden achter het disfunctioneren van dergelijke informatievoorziening. Ik wil niet eenmaal een sms met inzicht in mijn verbruik; ik wil permanent inzicht; dat wil zeggen 24/7 toegang tot een dergelijk overzicht. Ik heb twijfels bij de motivatie van Vodafone om deze gegevens inzichtelijk te maken.
met vriendelijke groet,
Een verder tevreden klant.
Reactie door consument500 op 29-12-2009 10:10
en dan weer de Vodafone reactie:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik begrijp uw reactie. Vodafone probeert dit probleem op te lossen. Ik beschik ook niet over verdere informatie op dit moment.
Ik heb uw klacht genoteerd.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
"naam medewerker"
Vodafone Klantenservice
Reactie door consument500 op 29-12-2009 10:16
en mijn reactie naar de Vodafone klantenservice:
Beste medewerker Vodafone klantenservice,
Dank voor uw reacte.
Helaas echter is de reactie die ik van u krijg, de reactie die ik verwachtte.
U geeft aan dat u op dit moment niet beschikt over de juiste informatie.U geeft ook aan dat u de klacht heeft genoteerd.
Graag maak ik daarom met u een afspraak over het tijdstip wanneer u mij kunt gaan voorzien van de juiste informatie.
Welke datum zullen wij hiervoor afspreken?
Zoals eerder aangegeven stel ik ook bekende consumentenmedia op de hoogte van deze informatieuitwisseling.
met vriendelijke groet,
Een verder tevreden klant.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!