Meubelmarkten/Directmeubel
Geplaatst door: ltdpwnage op: 18-11-2010 01:14
De winkels Meubelmarkten en Directmeubel zijn eindelijk weg!
Komen de winkels terug? Koop hier nooit wat!
Je wordt hard [edit redactie: . De prijzen kloppen niet, levertijden en kwalliteit. De verkopers staan ook maar een verhaal aan elkaar te lullen om iets verkocht te krijgen.
Lees: http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3300275.ece/Trio_vast_voor_miljoenenfraude_met_meubelwinkels.html
De winkels, Meubelmarkten, Directmeubel, Garantie Meubel en Mammoet Wonen horen allemaal bij elkaar. Allemaal zeer slechte winkels!
Voor de mensen die hier een aanbetaling hebben gedaan, neem contact op met het KvK kantoor en vraag het telefoonnummer van de curator.
Reactie door börgemeister op 18-11-2010 01:40
Vanwaar deze (voor)waarschuwing?!
Als deze mogelijk zouden terugkomen, dan zeker niet onder deze winkelnamen.
Kijk of de woonwinkel is aangesloten bij het CBW!
Mijn tip! Betaal nooit aan! Accepteert de winkel de weigering van geen aanbetaling niet, dan een andere winkel zoeken. In de praktijk wil de winkel u graag als klant zien c.q. behouden en u toch de verkoop door te laten gaan zonder aanbetaling. De winkel doet dan sneller leveren om het aankoopbedrag sneller te kunnen innen.
Reactie door ltdpwnage op 18-11-2010 01:44
De winkel is aangesloten, voor zover ik weet 1 dag voor de inval. Verders hebben ze altijd alles in eigen zak gestoken.
Reactie door stacey op 18-11-2010 18:24
Misschien moet je even de informatie updaten...........
--Beverwijk -
De Meubelmarkten in Beverwijk, de Meern en Montfoort zijn waarschijnlijk in de loop van volgende week weer open. De huidige eigenaar heeft niets te maken met de miljoenenfraude waarvan de vorige eigenaren worden verdacht.
Afgelopen dinsdag werd er door de Fiod beslag gelegd op de drie meubelzaken van Wout Hogervorst. Onterecht, vindt hij. ,,Sinds 1 oktober ben ik de nieuwe eigenaar van Meubelmarkten. De Fiod was in de veronderstelling dat deze winkels nog van vorige eigenaren waren.'' --
Update
[url=http://www.meubelmarkten.nl/: BELANGRIJKE MEDEDELING !
[/url: Update
Reactie door ltdpwnage op 18-11-2010 20:12
De nieuwe eigenaar is een vriendje van. Hij had namelijk Mammoet wonen en garantie meubel al. Ze gaan sowieso door met [edit redactie:
Reactie door mm - service op 19-11-2010 16:05
Geachte lezers van dit forum,
Bij deze reageren wij op alle bovenstaande reacties betreffende een vermoedelijk faillissement van Meubelmarkten.
Meubelmarkten is absoluut niet failliet, enkel tijdelijk gesloten door de FIOD op last van de Belastingdienst wegens verdenkingen van fraude van oude bestuursleden. De huidige eigenaar en bestuursleden zijn echter onschuldig aan welke praktijken dan ook en de verwachting is dat de bedrijfsvoering binnenkort gewoon weer hervat kan worden.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar onze eigen website [url=http://www.meubelmarkten.nl: www.meubelmarkten.nl[/url: en de website van het Noordhollands Dagblad.
Via onze website houden wij iedereen op de hoogte van de vorderingen.
Onze excuses voor het onvoorziene ongemak.
Met vriendelijke groet,
MM - ServiceNoordhollands Dagblad
Reactie door jule23 op 20-11-2010 00:05
Quote: ltdpwnage schreef op donderdag 18 nov 2010, 01:14: De winkels Meubelmarkten en Directmeubel zijn eindelijk weg!
Komen de winkels terug? Koop hier nooit wat!
Je wordt hard [edit redactie: . De prijzen kloppen niet, levertijden en kwalliteit. De verkopers staan ook maar een verhaal aan elkaar te lullen om iets verkocht te krijgen.
Lees: http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3300275.ece/Trio_vast_voor_miljoenenfraude_met_meubelwinkels.html
De winkels, Meubelmarkten, Directmeubel, Garantie Meubel en Mammoet Wonen horen allemaal bij elkaar. Allemaal zeer slechte winkels!
Voor de mensen die hier een aanbetaling hebben gedaan, neem contact op met het KvK kantoor en vraag het telefoonnummer van de curator. einde Quote
Graag verneem ik waar u deze info vandaan heeft?
Reactie door ltdpwnage op 20-11-2010 00:07
Quote: jule23 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 00:05: Quote: ltdpwnage schreef op donderdag 18 nov 2010, 01:14: De winkels Meubelmarkten en Directmeubel zijn eindelijk weg!
Komen de winkels terug? Koop hier nooit wat!
Je wordt hard [edit redactie: . De prijzen kloppen niet, levertijden en kwalliteit. De verkopers staan ook maar een verhaal aan elkaar te lullen om iets verkocht te krijgen.
Lees: http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3300275.ece/Trio_vast_voor_miljoenenfraude_met_meubelwinkels.html
De winkels, Meubelmarkten, Directmeubel, Garantie Meubel en Mammoet Wonen horen allemaal bij elkaar. Allemaal zeer slechte winkels!
Voor de mensen die hier een aanbetaling hebben gedaan, neem contact op met het KvK kantoor en vraag het telefoonnummer van de curator. einde Quote
Graag verneem ik waar u deze info vandaan heeft?einde Quote
Ik heb hier langere tijd gewerkt, dus weet precies waar ik het over heb :)
Reactie door jule23 op 20-11-2010 00:14
Vrienden van ons zijn voor 1200 euro benadeeld.Hebben op 30 september gekocht en dom natuurlijk alles betaald. Nu stelt die "nieuwe" eigenaar dat hij er niets mee te maken heeft en bestellingen van na 1 oktober uit gaat leveren.
Meubelmarkten was van Meubitrans BV en die zijn op 7 september failliet verklaard.
Ik ben ietwat het overzicht kwijt en vermoed dat de nieuwe eigenaar wel degelijk betrokken is, kan alleen nog niet helemaal de link leggen naar hem via het Handelsregister.
Reactie door ltdpwnage op 20-11-2010 00:19
Quote: jule23 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 00:14: Vrienden van ons zijn voor 1200 euro benadeeld.Hebben op 30 september gekocht en dom natuurlijk alles betaald. Nu stelt die "nieuwe" eigenaar dat hij er niets mee te maken heeft en bestellingen van na 1 oktober uit gaat leveren.
Meubelmarkten was van Meubitrans BV en die zijn op 7 september failliet verklaard.
Ik ben ietwat het overzicht kwijt en vermoed dat de nieuwe eigenaar wel degelijk betrokken is, kan alleen nog niet helemaal de link leggen naar hem via het Handelsregister.einde Quote
Dat de 2 andere BVs failliet zijn komt door de rechtzaak die wij aangespannen hebben.
De huidige eigenaar is een vriendje van degene die nu opgepakt is, hij wist met wie hij in zee ging en ging door met de zaken zoals ze liepen.
Nu zijn de namen veranderd naar Hoogland Wonen, maar de zaakjes gaan gewoon door.
Het geld van jou vrienden zijn ze kwijt en krijgen ze waarschijnlijk nooit meer.
De belasting eist eerst al het geld op, en vrees dat er daarna weinig tot niks over blijft.
De zogenaamde nieuwe eigenaar heeft pas geleden Meubelmarkten en directmeubel overgenomen omdat dit eraan zat te komen. Dit is gewoon doorschuiven van de BV's.
Reactie door jule23 op 20-11-2010 00:25
Daar was ik al bang voor, maar hoe heeft men door kunnen gaan met verkoop nadat ze failliet zijn verklaard.Curator zitten suffen?
Reactie door ltdpwnage op 20-11-2010 00:28
Quote: jule23 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 00:25: Daar was ik al bang voor, maar hoe heeft men door kunnen gaan met verkoop nadat ze failliet zijn verklaard.Curator zitten suffen?einde Quote
Nee, de curator heeft gelijk actie ondernomen omdat hij de zaak niet vertrouwde. Hij is met het FIOD gaan praten en met het OM. Toen zijn ze hier dus achter gekomen.
In de tussentijd heeft de eigenaar een doorstart gemaakt en een nieuwe BV opgezet MeubelMarkten BV. Iedereen zijn contract zou vernieuwd worden noem maar op. Dit is dus gedaan. Uiteindelijk hebben ze veel informatie gevonden om een inval te doen, en heeft de oude eigenaar die nu vast zit de BV doorgeschoven naar de ''nieuwe'' eigenaar.
Reactie door jule23 op 20-11-2010 00:30
Kijk en daar kom ik verder mee.Zij hebben gekocht bij Meubelmarkten BV op 30 september. Maandag gaan ze de rechtsbijstand inschakelen.
Reactie door jule23 op 20-11-2010 00:38
Quote: mm - service schreef op vrijdag 19 nov 2010, 16:05: Geachte lezers van dit forum,
Bij deze reageren wij op alle bovenstaande reacties betreffende een vermoedelijk faillissement van Meubelmarkten.
Meubelmarkten is absoluut niet failliet, enkel tijdelijk gesloten door de FIOD op last van de Belastingdienst wegens verdenkingen van fraude van oude bestuursleden. De huidige eigenaar en bestuursleden zijn echter onschuldig aan welke praktijken dan ook en de verwachting is dat de bedrijfsvoering binnenkort gewoon weer hervat kan worden.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar onze eigen website [url=http://www.meubelmarkten.nl: www.meubelmarkten.nl[/url: en de website van het Noordhollands Dagblad.
Via onze website houden wij iedereen op de hoogte van de vorderingen.
Onze excuses voor het onvoorziene ongemak.
Met vriendelijke groet,
MM - Serviceeinde Quote
Wel toevallig dat u per 1 oktober eigenaar bent geworden en onder de naam Meubelmarkten verkocht heeft op 30 september? Krijg een hele vieze smaak in mijn mond van uw bericht.
Reactie door ltdpwnage op 20-11-2010 00:38
Quote: jule23 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 00:30: Kijk en daar kom ik verder mee.Zij hebben gekocht bij Meubelmarkten BV op 30 september. Maandag gaan ze de rechtsbijstand inschakelen.einde Quote
Ik hoop dat ze hun geld terug krijgen, hoop ik echt.
Maar zoals we allemaal weten komt de belastingdienst eerst, +-5 miljoen is een hoop geld. En er zijn een hoop leveranciers/bedrijven opgelicht die ook nog geld krijgen, dit gaat ook om duizenden euro's.
En er zijn veel gedupeerden, je bent sowieso de laatste niet.
Tevens was Meubelmarkten BV niet aangesloten bij het CBW, dit is pas later gebeurd nadat de BV was doorgeschoven. Paar dagen later is het FIOD binnen komen vallen.
Reactie door jule23 op 20-11-2010 00:42
Quote: ltdpwnage schreef op zaterdag 20 nov 2010, 00:38: Quote: jule23 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 00:30: Kijk en daar kom ik verder mee.Zij hebben gekocht bij Meubelmarkten BV op 30 september. Maandag gaan ze de rechtsbijstand inschakelen.einde Quote
Ik hoop dat ze hun geld terug krijgen, hoop ik echt.
Maar zoals we allemaal weten komt de belastingdienst eerst, +-5 miljoen is een hoop geld. En er zijn een hoop leveranciers/bedrijven opgelicht die ook nog geld krijgen, dit gaat ook om duizenden euro's.
En er zijn veel gedupeerden, je bent sowieso de laatste niet.
Tevens was Meubelmarkten BV niet aangesloten bij het CBW, dit is pas later gebeurd nadat de BV was doorgeschoven. Paar dagen later is het FIOD binnen komen vallen.einde Quote
Zie mijn voorgaande reactie. Ga morgen weer eens verder spitten naar de heer Wout Hogervorst en Mammoet meubelen. Ga nu mijn bed in.
Reactie door eric1963 op 20-11-2010 01:33
Helaas hebben wij 22-09-2010 onze nieuwe meubels bij dit bedrijf in Beverwijk besteld.Na een woningbrand, met veel emotionele schade,volledig nieuw interieur aangeschaft voor in de woonkamer.(€ 5500,=) Naar nu blijkt zullen wij naar onze centen kunnen fluiten,wat het alleen maar nog moeilijker maakt,zeker nu wij onze deels uitgebrande woning binnenkort weer zullen betrekken.Aanbetaling gedaan en kortgeleden het restant.
Misschien heeft er nog iemand een advies:wij staan daar na een hele moeilijke periode voor open.....
Reactie door ltdpwnage op 20-11-2010 01:46
Quote: eric1963 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 01:33: Helaas hebben wij 22-09-2010 onze nieuwe meubels bij dit bedrijf in Beverwijk besteld.Na een woningbrand, met veel emotionele schade,volledig nieuw interieur aangeschaft voor in de woonkamer.(€ 5500,=) Naar nu blijkt zullen wij naar onze centen kunnen fluiten,wat het alleen maar nog moeilijker maakt,zeker nu wij onze deels uitgebrande woning binnenkort weer zullen betrekken.Aanbetaling gedaan en kortgeleden het restant.
Misschien heeft er nog iemand een advies:wij staan daar na een hele moeilijke periode voor open.....einde Quote
Rechtsbijstand informeren en neem contact op met de curator.
De kans is vrij klein dat u wat terug krijgt, maar het is zeker het proberen waard.
Evt naar een advocaat stappen en vragen wat u het beste kunt doen kan ook helpen.
Geld terug krijgen via de nieuwe eigenaar is niet mogelijk sinds hij in hetzelfde schuitje zit en niet mee werkt.
Vindt het jammer dat er veel gedupeerden zijn, het is voor mij makkelijk om te zeggen, maar doe volgende keer research. Ik snap ook wel dat u niet al het geld van de wereld heeft, maar probeer er volgende keer op te letten dat een winkel aangesloten is bij een branche. Betaald u misschien iets meer, maar als het misgaat heeft u zekerheid.
Ik hoop dat dit goed gaat komen en dat u uw geld terug krijgt, of athans een groot deel daarvan. Zoveel problemen in 1x is zeer jammer :(
Reactie door börgemeister op 20-11-2010 04:01
Quote: eric1963 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 01:33: Helaas hebben wij 22-09-2010 onze nieuwe meubels bij dit bedrijf in Beverwijk besteld.Na een woningbrand, met veel emotionele schade,volledig nieuw interieur aangeschaft voor in de woonkamer.(€ 5500,=) Naar nu blijkt zullen wij naar onze centen kunnen fluiten,wat het alleen maar nog moeilijker maakt,zeker nu wij onze deels uitgebrande woning binnenkort weer zullen betrekken.Aanbetaling gedaan en kortgeleden het restant.
Misschien heeft er nog iemand een advies:wij staan daar na een hele moeilijke periode voor open.....einde Quote
Een beetje dom geweest met eerst 'het restant' te gaan betalen zonder dat de goederen werden geleverd. Boter bij de vis!
Bij faillissement wordt de aanbetaling, maximaal 25% van de koopsom, door het CBW - als het is aangesloten - overgenomen en kunt u bij een andere winkel dan weer meubels bestellen. Ik vrees dat het niet aangesoten is geweest bij het CBW.
Reactie door eric1963 op 20-11-2010 07:56
Volgens de curator en het bedrijf zelf,aat het niet om een faillissement.en zullen alle reeds eerder gedane aankopen toch uitgeleverd worden.
Wij hopen toch op het beste,
http://www.meubelmarkten.nl/default.htm
Reactie door jule23 op 20-11-2010 12:14
Quote: eric1963 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 07:56: Volgens de curator en het bedrijf zelf,aat het niet om een faillissement.en zullen alle reeds eerder gedane aankopen toch uitgeleverd worden.
Wij hopen toch op het beste,
http://www.meubelmarkten.nl/default.htmeinde Quote
Als er geen faillissement is komt er ook geen curator aan te pas. Alle aankopen voor 1 oktober worden niet geleverd. Staat toch duidelijk ook in het NHD.
Reactie door invalide op 20-11-2010 12:53
Ik zou eerst de bankrekening nummers willen zien voor en na de overname???
Een probleem door andere eigenaar in te zetten komt vaker voor.
En waarom heeft deze niet de naam veranderd?
Het schuiven van winkels binnen diverse BV's komt vaker voor, dus hoewel het leuk was dat de nieuwe eigenaar reageerde, Aanbetalingen niet hoger dan €100,- en rest bij levering!
Zo voorkom je elk probleem en als je teveel aanbetaalde, dan is het geld nu is kas soms hoger dan na levering dus veroorzaak je vertragingen omdat zij dan meer contant geld in kas hebben!
Reactie door eric1963 op 20-11-2010 18:07
Op hun eigen site staat:
"Voor klanten die reeds een aankoop gedaan hebben, is er geen reden tot paniek betreffende uitleveringen of aanbetalingen. Zodra wij weer bevoegd zijn, zullen alle lopende orders gewoon uitgeleverd worden. Tot die tijd vragen wij uw geduld."
DUS IS ER NOG HOOP,of krijgen wij nog een trauma te verwerken na de brand???
Reactie door jule23 op 20-11-2010 19:21
Quote: eric1963 schreef op zaterdag 20 nov 2010, 18:07: Op hun eigen site staat:
"Voor klanten die reeds een aankoop gedaan hebben, is er geen reden tot paniek betreffende uitleveringen of aanbetalingen. Zodra wij weer bevoegd zijn, zullen alle lopende orders gewoon uitgeleverd worden. Tot die tijd vragen wij uw geduld."
DUS IS ER NOG HOOP,of krijgen wij nog een trauma te verwerken na de brand???einde Quote
Ik citeer uit het NHD.
Volgens Hogervorst is er echter geen reden tot paniek. Hij wil zo snel mogelijk zijn deuren weer openen en de meubels leveren. Voor de klanten die voor 1 oktober hun meubels bij Meubelmarkten kochten, kan hij echter niets betekenen.
Reactie door eric1963 op 20-11-2010 20:55
Dit citaat is mij bekent,de site is ge-update op 18-11 15:24,terwijl de eigen site vanmorgen is bijgewerkt.
Afwachten maar.
Reactie door jule23 op 22-11-2010 11:18
Reactie door jule23 op 22-11-2010 14:32
Advies advocaat : brief schrijven dat je de meubels volgens order geleverd wilt hebben.Geen reactie? Rechtsbijstand inschakelen.
Bij overname wordt altijd orderportefuelle andere eigenaar overgenomen.
Reactie door eric1963 op 22-11-2010 16:28
Quote: jule23 schreef op maandag 22 nov 2010, 14:32: Advies advocaat : brief schrijven dat je de meubels volgens order geleverd wilt hebben.Geen reactie? Rechtsbijstand inschakelen.
Bij overname wordt altijd orderportefuelle andere eigenaar overgenomen.einde Quote
Adivies duidelijk,maar ik ben inmiddels teruggebeld door meubelmarkten,en idd alle lopende orders worden nagekomen.Verdere info:Volg de site en lees goed wat meubelmarten te vertellen heeft.Mij is mondeling/telefonisch toegezegd (gereageerd op de terugbelafspraak) dat meubels geleverd worden,met wat achterstand vanwege de inval in div filialen.Opname gemaakt met dictafoon en nummer kunnen achterhalen via provider,waar vandaan gebeld is en van wie het nummer is.
Ps Jule,aan wie moet je die brief richten??
Huidige eigenaar,belasting, FIOD,,L&F Beheer?
Zeg het maar.
Ook het bankrekeningnummer waar wij aan hebben betaald,22-09-10 komt nioet overeen met dat van wat jij opgeeft.
Reactie door jule23 op 22-11-2010 19:21
Quote: eric1963 schreef op maandag 22 nov 2010, 16:28: Quote: jule23 schreef op maandag 22 nov 2010, 14:32: Advies advocaat : brief schrijven dat je de meubels volgens order geleverd wilt hebben.Geen reactie? Rechtsbijstand inschakelen.
Bij overname wordt altijd orderportefuelle andere eigenaar overgenomen.einde Quote
Adivies duidelijk,maar ik ben inmiddels teruggebeld door meubelmarkten,en idd alle lopende orders worden nagekomen.Verdere info:Volg de site en lees goed wat meubelmarten te vertellen heeft.Mij is mondeling/telefonisch toegezegd (gereageerd op de terugbelafspraak) dat meubels geleverd worden,met wat achterstand vanwege de inval in div filialen.Opname gemaakt met dictafoon en nummer kunnen achterhalen via provider,waar vandaan gebeld is en van wie het nummer is.
Ps Jule,aan wie moet je die brief richten??
Huidige eigenaar,belasting, FIOD,,L&F Beheer?
Zeg het maar.
Ook het bankrekeningnummer waar wij aan hebben betaald,22-09-10 komt nioet overeen met dat van wat jij opgeeft.einde Quote
Ze hebben gepind.Bankafschrift staat netjes op naar welke rekening het gegaan is en welk bedrijf.
Reactie door jule23 op 22-11-2010 19:22
En beste eric1963 een provider mag nooit of te nimmer in het kader van de Wet op de Privacy een nummer geven.
Reactie door eric1963 op 22-11-2010 19:48
Prima.Dat nummer klopt bij div pin betalingen.Vorige eigenaren,dus diefstal.
Maar betalingen aan L&F beheer gekoppeld aan rekeningnummer:###5719, horen bij?
Vertel het mij/ons maar.
En ik bedoel het niet negatief,maar wil in dit verhaal duidelijkheid hebben.
Ps,wel goede reacties van je.+++
Reactie door jule23 op 22-11-2010 21:50
Quote: eric1963 schreef op maandag 22 nov 2010, 19:48: Prima.Dat nummer klopt bij div pin betalingen.Vorige eigenaren,dus diefstal.
Maar betalingen aan L&F beheer gekoppeld aan rekeningnummer:###5719, horen bij?
Vertel het mij/ons maar.
En ik bedoel het niet negatief,maar wil in dit verhaal duidelijkheid hebben.
Ps,wel goede reacties van je.+++einde Quote
Even voor de goede orde. Jij krijgt wel je meubels die je hebt aangeschaft op 22 september 2010?
Zij hebben na die datum besteld.
Wie wat waar is L&F beheer? Die is nieuw voor mij namelijk.
Reactie door eric1963 op 22-11-2010 23:40
Nogmaals Meubels besteld,22-09.
Pinbetaling gedaan op het nr van de vorige eigenaren.
Rest betaling gedaan naar nr van L&F beheer.(hoofdkantoor volgens kvknr te Eindhoven)
http://www.myoffice.nl/gids/L_F_Beheer_B_V_.html
Telefonisch contact gehad en er is een Toezegging dat er nog geleverd gaat worden.
Aanbetaling ben ik kwijt,maar rest betaling is naar nr van het hoofdkantoor gegaan.(27-10-10) Dus veilig lijkt mij,tot nu dan.
Verdere mededelingen werd ik verwezen naar de site.
Reactie door roosjewit op 09-12-2010 16:53
Deze middag werd ik gebeld dat mijn bank binnen zou zijn en volgende week dinsdag geleverd gaat worden. Ik moet contant 1100 euro betalen aan de chauffeur voor ik de bank krijg. Kan iemand me een tip geven hoe ik dit goed op kan lossen. Eerst geld en dan de bank, word ik dan niet genaaid. Contant betaald, heb ik dan nog recht ergens op als het niet goed mocht zijn? Mijn vertrouwen in dit bedrijf is niet erg groot
Reactie door manondoris op 09-12-2010 18:16
ik lees op andere forums dat mensen eerst de vrachtwagen in klimmen om de bank te bekijken en als het er goed uitziet dan pas betalen,mag ik u vragen wanneer heeft u gekocht en waar mvg manon
Reactie door roosjewit op 10-12-2010 11:52
Quote: manondoris schreef op donderdag 9 dec 2010, 18:16: ik lees op andere forums dat mensen eerst de vrachtwagen in klimmen om de bank te bekijken en als het er goed uitziet dan pas betalen,mag ik u vragen wanneer heeft u gekocht en waar mvg manoneinde Quote
Manon, dat idee hadden wij ook al om eerst te kijken naar de banken en dan te betalen. Helaas ben ik niet zo lenig. Misschien kan een buurman met me kijken, kinderen moeten helaas werken. Ik heb het bankstel in zevenaar gekocht op 26 juli
gr.
Reactie door manondoris op 10-12-2010 13:05
ben heel benieuwd hoe het afloopt bij u ik lees op het forum van consumentenbond en radar dat dinsdag meer mensen geleverd gaan krijgen en er zijn er ook al die de meubels in hun huiskamer hebben staan , super berichten zou ik zeggen , laat u het even weten als de bank daadwerkelijk in u huiskamer staat gr. manon PS . zijn er mensen die pas in okt of nov besteld hebben ik zou zo graag willen weten of de fabricage van de banken gewoon doorgaat in de fabriek want ik lees nu alleen van de mensen waarvan de spullen in beslag genomen waren en ergens stonden te wachten op groen licht wie o wie heeft er een antw .
Reactie door roosjewit op 10-12-2010 16:03
Hallo Manon, ik zal laten weten hoe het met de banken afloopt, zal wel woensdag worden. Groeten
Reactie door vhveld op 23-12-2010 00:43
Eerlijk is eerlijk
Ook wij hadden een bank besteld bij Meubelmarkt (Beverwijk). Na de verstreken aflever datum zijn wij gaan bellen en kwamen al snel tot de ontdekking, dat er iets niet klopte. Ik kan een heel lang verhaal gaan schrijven over vervelende telefoongesprekken, gedachtes die wij hadden en een bezoekje dat ik aan een andere winkel heb gedaan, maar daar zit niemand op te wachten.
Ook wij dachten de dupe te zijn van een fraudezaak waarbij miljoenen zijn verdwenen en vele mensen zijn gedupeerd, maar niets bleek nimmer waar.....
Het mag dan allemaal even hebben geduurd, maar uit eindelijk hebben wij gisteren keurig netjes onze bank geleverd gekregen. Hierbij wil ik ook mijn excuus maken naar de Fam. Hoogervorst en al zijn personeelsleden waarmee ik contact heb gehad, waaronder Bas en Ali. Ondanks mijn kwaadheiden wantrouwen, hebben jullie mij telkens weer netjes te woord gestaan en uiteindelijk zijn jullie je beloftes na gekomen.
Hierbij wil ik alle mensen die dit gebeuren meemaken, vragen om een beetje begrip en vertrouwen. De nieuwe eigenaar heeft dit allemaal zeker niet zo gewild en is druk bezig om alles weer op de rails te krijgen, zowel voor u als voor hem zelf uiteraard. Zelf heb ik een prettig gesprek gehad met Mevr. Hoogervorst, die vertelde mij wat specifieke dingen, waar ook ik, tot de dag van gister, sceptisch tegen aan keek. Alles achteraf gezien, kloppen deze dingen allemaal. De informatie die zij mij vertelde zijn wat meer gericht op hoe de bv`s zijn overgenomen. Nu is het niet aan mij, om te bepalen in hoeverre dit naat buiten gebracht gaat worden. De verhalen die op hun website`s staan, zijn wel kloppend.
Even heel kort gezegt zijn ook zij "genaaid" door de oude eigenaar, en hebben zij naar mijn inzien, een kat in de zak gekocht.
Ondanks deze hele situatie zijn zij druk bezig voor iedereen om alles weer in orde te krijgen. U moet zich voor kunnen stellen dat de oude eigenaar een puinhoop heeft achter gelaten, die met man en macht weggewerkt moet worden. Iedereen wil het liefst gisteren zijn bank, bed, stoel etc. geleverd hebben, maar heb aub vertrouwen in de nieuwe eigenaar. Het wegwerken van de "bende"(van de oude eigenaar) en het oplossen van alle juridische procedures, gaat niet in een wip en een sprong. Ik weet dat ook ik zeker niet zo ben geweest zoals dat ik nu vertel, maar dat is ook de reden waarom ik nu een positief bericht schrijf en mijn excuses maak.
Hierbij wil ik de Fam. Hoogervorst bedanken voor het netjes afhandelen van onze order, ondanks het feit dat jullie ook druk bezig zijn om alles weer in orde te maken in- en rondom de bedrijven. Van de zomer zullen wij, ondanks wat er zich heeft voorgevallen, opnieuw met jullie in zee gaan voor nieuwe eetkamer stoelen.
Met vriendelijke groet,
Fam. van het VeldVeld
Reactie door eric1963 op 23-12-2010 01:15
Beste Familie,blij dat het bij jullie wel is afgelopen zoals het hoort.De site vertelde helaas dat er deze week geen leveringen meer gedaan zouden worden,omdat de belasting niet meewerkt..Vind ik vreemd.Tevens zou @ Roosjewit haar meubels ontvangen hebben,maar niets vernomen van har via dit forum,of ze is nu zo gelukkig dat ze alles even vergeten is......
Doe voor ons ook eens een goed woordje bij de familie Hoogervorst,want wij zijn anders het schip ingegaan voor ruim €6000,=
Eric
Reactie door vhveld op 23-12-2010 11:23
Quote: eric1963 schreef op donderdag 23 dec 2010, 01:15: Beste Familie,blij dat het bij jullie wel is afgelopen zoals het hoort.De site vertelde helaas dat er deze week geen leveringen meer gedaan zouden worden,omdat de belasting niet meewerkt..Vind ik vreemd.Tevens zou @ Roosjewit haar meubels ontvangen hebben,maar niets vernomen van har via dit forum,of ze is nu zo gelukkig dat ze alles even vergeten is......
Doe voor ons ook eens een goed woordje bij de familie Hoogervorst,want wij zijn anders het schip ingegaan voor ruim €6000,=
Ericeinde Quote
Beste eric,
Na je bericht heb ik nog even gekeken op de site van meubelmarkt en las het volgende "Aangezien de feestdagen voor de deur staan, hebben FIOD en Belastingdienst laten blijken dat zij hun bezigheden praktisch stilleggen en wij pas vanaf januari 2011 op meer informatie kunnen rekenen. Wij worden op alle vlakken tegengewerkt en zullen dus het nieuwe jaar moeten afwachten om u meer informatie te kunnen verstrekken.
Dit is ook de reden dat wij willen benadrukken dat wij momenteel niet in staat zijn om u telefonisch of per e-mail concrete informatie te verstrekken. Om telleurstelling te voorkomen, vragen wij u dan ook om uw vragen te bewaren tot januari. Wij zullen u dan uiteraard ook weer via onze website informeren.".
Uit ervaring weet ik dat de belasting en dergelijke instanties niet zo vlug zijn, tenzij ze iets van je willen hebben. De oude eigenaar heeft een gat geslagen van 12 miljoen euro, en dat gaat niet over 1 nacht ijs. Die 12 miljoen zit niet alleen in de meubelmarkten, maar ook in villaparken, ontroerendgoed en diverse andere dure bezittingen. Ik weet niet wat het bedrag is rond de meubelmarkten, wat de belasting graag wil hebben. Wel weet ik dat de familie hoogervorst hier geen enkele schuld aan heeft. De oude eigenaar heeft veel slachtoffers gemaakt, dat zie je al aan alle berichten op verschillende forums. Als de familie deze gehele schadepost zou moeten voor-financieren, dan kunnen ze net zo goed sluiten. Dit zijn ze naar mijn mening niet van plan, en zijn ze druk bezig om alles van slot af te krijgen, zodat ze weer bij hun voorraden kunnen komen. Ikzelf heb er de volste vertrouwen in dat zij alles op willen lossen, zowel voor u als voor hen zelf, want ook zij zijn maar mensen en ondervinden harde klappen op het moment. Ik snap heel goed dat ook u overkookt van woede en het bedrag is aanzienlijk hoger dan dat wij hadden, maar heb nog even geduld. Het is moeilijk om geduld te hebben, daar zijn we mensen voor, maar ikzelf heb er vertrouwen in gekregen. Als de familie dit niet had op willen lossen, dan had ik nu ook zeker de bank niet gehad, en samen met mij al andere tevreden gestelde klanten. Ik kan uiteraard geen beloftes maken naar mensen, hooguit een hart onder de riem steken dat de dingen goed zullen komen.
Mvg Fam. van het Veld
Reactie door manondoris op 23-12-2010 12:37
hallo allemaal wij hebben een afspraak met mm dat morgen onze bank geleverd gaat worden en ondanks het slechte weer heb ik daar alle vertrouwen in , ze doen ongeloofelijk hun best om iedereen tevreden te stellen succes allemaal en ik laat jullie morgen weten of ie stat te pronken in onze woonkamer gr m
Reactie door roosjewit op 23-12-2010 13:51
Quote: eric1963 schreef op donderdag 23 dec 2010, 01:15: Beste Familie,blij dat het bij jullie wel is afgelopen zoals het hoort.De site vertelde helaas dat er deze week geen leveringen meer gedaan zouden worden,omdat de belasting niet meewerkt..Vind ik vreemd.Tevens zou @ Roosjewit haar meubels ontvangen hebben,maar niets vernomen van har via dit forum,of ze is nu zo gelukkig dat ze alles even vergeten is......
Doe voor ons ook eens een goed woordje bij de familie Hoogervorst,want wij zijn anders het schip ingegaan voor ruim €6000,=
Ericeinde Quote
Nee hoor, Roosjewit is het niet vergeten, maar ik ben ziek geweest en ik moet met mijn gezondheid extra goed opletten.
Daarnaast had ik even mijn buik vol van MM.
Wel moet ik zeggen dat dinsdagmiddag 14 dec, om 16.00 uur mijn bankstel geleverd is. Volgens het telefoontje wat ik daarvoor ontving moest ik eerst betalen en dan kon de bank binnen gezet worden. De chauffeurs waren heel redelijk en lieten me eerst in de vrachtauto kijken of het mijn bankstel was. Ik keek raar op, een bankstel in dozen? Pff, ik moest hem welf in elkaar zetten, wat destijds niet door de verkoper was gezegd. Bleek wel op de bon te staan, niet op gelet.
Hopelijk gaat het nu verder goed met het bankstel. Daarnaast hoop ik van ganser harte dat iedereen die bij dit bedrijf een bestelling heeft lopen, op de juiste manier geholpen wordt.
Ik heb in ieder geval een les geleerd: nooit meer een aanbetaling doen. En nooi meer naar MM.
Reactie door roosjewit op 23-12-2010 13:53
Quote: manondoris schreef op donderdag 23 dec 2010, 12:37: hallo allemaal wij hebben een afspraak met mm dat morgen onze bank geleverd gaat worden en ondanks het slechte weer heb ik daar alle vertrouwen in , ze doen ongeloofelijk hun best om iedereen tevreden te stellen succes allemaal en ik laat jullie morgen weten of ie stat te pronken in onze woonkamer gr meinde Quote
Wat fijn dat het bij jullie ook opgelost wordt. Veel plezier ermee.
Reactie door jule23 op 23-12-2010 14:26
Prachtig al die good feeling verhalen. Vreemd dat er toch nog mensen zijn die geen enkele reactie krijgen van de Fam Hoogervorst. Ook niet na dat prachtige mailadres op hun site aangeschreven te hebben.
Ik durf hier dan ook te zeggen dat al die positieve reacties hier FAKE zijn. Straatje aan het schoonvegen Fam Hoogervorst? Kan u verzekeren dat er een aantal mensen zijn die dit niet op zich laten zitten in Beverwijk en omgeving.Toevalligerwijs zijn er een aantal met elkaar in contact gekomen via via.
Reactie door roosjewit op 23-12-2010 14:39
Quote: jule23 schreef op donderdag 23 dec 2010, 14:26: Prachtig al die good feeling verhalen. Vreemd dat er toch nog mensen zijn die geen enkele reactie krijgen van de Fam Hoogervorst. Ook niet na dat prachtige mailadres op hun site aangeschreven te hebben.
Ik durf hier dan ook te zeggen dat al die positieve reacties hier FAKE zijn. Straatje aan het schoonvegen Fam Hoogervorst? Kan u verzekeren dat er een aantal mensen zijn die dit niet op zich laten zitten in Beverwijk en omgeving.Toevalligerwijs zijn er een aantal met elkaar in contact gekomen via via.einde Quote
Hallo,
van mij zijn het echt geen goodfeeling-antwoorden. Een beetje kort door de bocht, Ik wil van niemand het paadje schoonvegen. Ik vind ook dat mensen die op een dergelijke manier "geholpen" worden, wel enigszins schadeloos gesteld mogen worden. Dat is er niet bij.
Als het niet was dat ik anders mijn aanbetaling (van een bijstandsinkomen) kwijt zou zijn, zou ik gezegd hebben veeg je ko.... maar af met die order. Maar helaas ging het omm ijn aanbetaling. En ja mijn oude bankstel stond niet met de vernieuwde inrichting en daarom was ik blij dat-ie geleverd werd. Maar echt uitbundig ben ik er niet meer over, helaas.
Geloof me, ik zal er zelf nooit meer iets kopen en mensen die er zouden willen gaan kopen ook te sterkste afraden om te gaan kopen.
Reactie door jule23 op 23-12-2010 14:42
Beste Roosje, Voor jou is het fijn dat je bankstel er is nu. Zijn mensen die alles al betaald hebben en men reageert gewoonweg niet op mail aan hun adres. Zou ik ook niet doen hoor als de familie was. FIOD en Belasting willen heus wel meewerken als er NIETS aan de hand zou zijn. Heb bij 1 van de organisaties gewerkt en weet duvelsgoed dat als zij er niets mee te maken zouden hebben dan was de hele boel al vrijgegeven.
Reactie door vhveld op 23-12-2010 15:21
Quote: jule23 schreef op donderdag 23 dec 2010, 14:26: Prachtig al die good feeling verhalen. Vreemd dat er toch nog mensen zijn die geen enkele reactie krijgen van de Fam Hoogervorst. Ook niet na dat prachtige mailadres op hun site aangeschreven te hebben.
Ik durf hier dan ook te zeggen dat al die positieve reacties hier FAKE zijn. Straatje aan het schoonvegen Fam Hoogervorst? Kan u verzekeren dat er een aantal mensen zijn die dit niet op zich laten zitten in Beverwijk en omgeving.Toevalligerwijs zijn er een aantal met elkaar in contact gekomen via via.einde Quote
Ik ben zeker geen straatje aan het schoonvegen van iemand of dat ik iemand wil ophemelen. Het enigste wat ik duidelijk wil maken met mn bovenstaande stukje is, dat niet altijd alles is wat het lijkt. Dat goldt ook voor mijn gedachtes over MM en wil dan ook een positief bericht daar over uit brengen. Recht is recht en krom is krom. Als iets opgelost wordt tegen mijn verwachtingen in, dan moet je ook zo sportief kunnen zijn om een positief bericht over te plaatsen, ipv alleen maar negatief te blijven. Jammer dat u denkt dat ik fake bent, dit is echt niet het geval. Maar goed....
Reactie door vhveld op 23-12-2010 15:28
Quote: jule23 schreef op donderdag 23 dec 2010, 14:42: Heb bij 1 van de organisaties gewerkt en weet duvelsgoed dat als zij er niets mee te maken zouden hebben dan was de hele boel al vrijgegeven.einde Quote
Denk niet dat het zo snel gaat , want op een teruggaaf van de belasting kun je al een hele tijd wachten. Lijkt me ook stug dat een zaak van in de miljoenen even binnen een maandje gepiept is.
Reactie door manondoris op 23-12-2010 16:04
ik heb mezelf net even geknepen maar ik ben toch echt niet fake en ik werk ook niet bij mm maar ik wil wel even zegen dat wij tot op heden keurig behandeld zijn en dat ik zo net weer gebeld ben en inderdaad morgen ingeplant sta ik kijk met plezier morgen tegemoed en ik hoop dat dat voor ieder van jullie binnenkort ook gebeurd mvg m
Reactie door mm medewerker op 24-12-2010 12:54
Beste klanten,
Wij doen ons uiterste best om alle leveringen zo voorspoedig mogelijk te laten leveren bij de klanten.
Helaas is het zo dat het niet binnen een dag is opgelost.
Wij proberen van alle kanten oplossingen te verzinnen, om elke klant tevreden te houden. Helaas gaat het niet zo snel als wij zouden willen.
Mvg
MM medewerker
Reactie door mm medewerker op 24-12-2010 13:24
Geachte klant,
In verband met de feestdagen zijn onze leveranciers tot 3 januari gesloten en zijn wij als gevolg hiervan helaas niet in staat om navraag te doen omtrent leverweken en statussen van orders.
Gedurende deze periode zullen wij ook geen toeleveringen ontvangen van onze leveranciers. Goederen die wij reeds ontvangen hebben zullen wij wel uitleveren. Ons magazijn is dus niet gesloten.
Vanaf maandag 3 januari staat onze klantenservice weer tot uw beschikking en staan wij u graag weer te woord.
Onze welgemeende excuses voor eventueel ongemak hierdoor.
Namens het gehele Meubelmarkten team wensen wij u fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2011!
Reactie door willlem op 30-12-2010 11:59
Hallo hier nog een ontevreden klant en zwaar teleurgesteld in een bedrijf wat je denkt te kennen vertrouwen...
Het is gewoon 1 grote oplichterij en dan kenne ze terug ouwehoeren wat ze willen om dr eigen schoon te praten maar dat is verreweg alleen maar onzin wat hun zeggen.
Wij hebben tijdje geleden daar meubels gekocht alles leuk en aardig in je gezicht afspraken gemaakt aanbetaling van 2000 euro gedaan (ik weet het is stom doe het ook nooit meer) we hadden alles gekocht tafels kasten noem maar op compleet interieur bon gemaakt geregeld!
Later die dag zijn we terug gegaan omdat mn vriendin de bank zo mooi vond daar wij weer terug bank gekocht met hocker (bijpassende poef).
En alles zou bij elkaar afgeleverd worden was de afspraak
Eesrt komen de meubels (zonder bank)na enige touwtrekken met afleverdatum is heel wat gekloot geweest wat mn twijfels al bracht maar ik gaf de voordeel aan de twijfel.
Toen moesten we de bank nog krijgen volgende week word tie gebracht zeiden ze....... geloof je het zelf???? dat bedrijf is al meerdere keren over de kop gegaan kijk maar op internet lokatie plaats enz..ff speuren en je weet t
Toen duurde het te lang na onze zin afspraak was 8 tot 16 weken levertijd..dus wij daar naar toe om verhaal te halen en ja hoor briefje op de deur wegens blablabla gesloten.
Zonder enig bericht mensen maar wachten op hun spullen...
Wij over onze toeren (Vanwege die aanbetaling)wel betaald geen bank ga s na hoe vaak dat bedrijf over de kop is gegaan..
Wij met mensen gesproken die daar in de buurt wonen en die vertelden het zelfde...
LET OP!!! die mensen vertelde al...ik weet niet wat ze uitspoken daar maar dat bedrijf is al aantal keer stil gelegd en alles blijf daar maar achter meubels enz. ze gooien een nieuwe naam drop en gaan weer verder, ze vertellen maar dat die eigenaar vast zit om hem onaansprakelijk te kenne maken met een schuld van 5 miljoen reken ff uit keer het aantal keer dat tie failliet is gegaan.
Maar ik dwaal af srry ik ken er mn eige zo kwaad om maken die oplichters.
Later belden ze op we komen de bank brengen ik al opgelucht ik denk ah toch nog wel ik naar huis van mn werk kom ik thuis is tie niet compleet naah toen werd ik gek na al die gerompeslomp en dan nog zo te werk gaan? maar ze stonden erop dat ik het volle bedrag moest betalen anders geen bank! Nou dus daar sta je dan dag ervoor bank weggegooid en dan zo n voorstel dan word je toch in een hoekje gedreven dus ik stelde voor haal dan de prijs van die hocker eraf en dat deden ze niet ze wilde er 100 euro vanaf doen en meer niet terwijl ik er 300 voor betaald heb.
Toen zeiden ze nog we bellen MORGEN terug voor een afspraak te maken om de nalevering te doen voor die hocker...Ze moeten nu nog bellen....dat is al 4 WEKEN terug.
Van mij mogen ze die hocker diep in hun * steken dit verhaal gaat door en door ik adviseer iedereen om daar niet te kopen.
BAH wat een zielegerts.
Dat bedrijf is 1 grote oplichterij laat die gastjes maar komen stelletje zakkevullers.
Reactie door joyce1981 op 10-01-2011 19:04
Wij hebben op 29 augustus 2010 een complete woonkamer gekocht bij Mammoet Wonen in Woerden. Zoals bij zovelen is er ook bij ons nog niet geleverd. Dit zou wk 46 gebeuren. In die week kregen wij een brief dat het wk 47 zou worden. Prima, maar het is nu januari en we hebben nog steeds niks.
Uiteraard ook geen communicatie vanaf hun kant, en na zelf vaak gebeld te hebben zouden wij worden teruggebeld door de directie voor een financiele tegemoetkoming. Ook prima, maar uiteraard nooit teruggebeld.
Vorige week zelf maar weer eens gebeld, ook nu zouden wij weer teruggebeld worden. Een uur na dit telefoongesprek ontvingen wij een mail dat ze 'er alles aan doen om in week 3 te kunnen leveren'. En geen woord over een financiele tegemoetkoming.
In navolging van deze mail heb ik een mail teruggestuurd dat wij eerst teruggebeld willen worden over een financiele tegemoetkoming, en indien dit niet binnen een week gebeurd wij genoodzaakt zijn de order te annuleren.
Zoals verwacht zijn wij niet teruggebeld/gemaild, en na het lezen van alle reacties op deze site willen wij nu dus de order gaan annuleren.
Wij zijn van plan vrijdag naar de betreffende winkel te gaan, en niet eerder weg te gaan eer wij onze aanbetaling (de helft) contant terug hebben. Ik hoop dat er veel mensen in de winkel aanwezig zijn, zodat zij kunnen horen hoe er met klanten word omgegaan.
Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt of heeft geannuleerd? Ik weet niet zeker of wij in ons recht staan de order te annuleren, maar ik ben in de veronderstelling dat als zij hun afspraken niet nakomen, wij dit ook niet hoeven doen!
Reactie door willlem op 10-01-2011 20:59
Je heb wel degelijk recht op je geld trg te krijgen hun zijn immers ook over hun afspraakdatum heen en dan vervallen de afspraken ook aan hun kant heb het nagevraagd zat voor hetzelfde pakket en het is zo ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje van die stinkoplichters ze hebbe nog steeds niet alles geleverd zijn nu al bijna 2 a 3 maanden verder lekker bedrijf hoor
Reactie door joyce1981 op 10-01-2011 21:29
Hoi Willem,
Dank voor je reactie. Mag ik vragen waar jij hebt nagevraagd of je recht hebt op geldteruggave? Ik heb al op de site van het CBW gekeken, en daar staat dat ze nog 30% mogen claimen.... Wij gaan uiteraard voor al het geld terug, heb er nu al zin in! Als het moet blijf ik de hele dag op zo'n lelijke bank van ze zitten totdat ze het geld geven!
Reactie door willlem op 10-01-2011 22:58
Je ken vrijblijvend info opvragen bij zo n rechtskantoortje waar die leerlingen zitte daar staat alles in de rechterlijke boeken en ken je gratis afspraak maken en heengaan,en als je goed verzekrd ben (rechtsbijstand ) ken je het hu laten uitpluizen als je er toch heen gaat vraag je de naam en zeg je dat je het door hun laat uitzoeken dan krijgen ze het wel benouwd hoor.. succes
Reactie door eric1963 op 17-01-2011 22:37
Hoi betrokkenen.
Is er al iemand die een schrijven heeft mogen ontvangen na het laatste bericht op http://www.meubelmarkten.nl ??
Ik verneem dat dan graag.
Reactie door jule23 op 17-01-2011 22:44
Onze vrienden krijgen als alles goed gaat deze week hun bankstel geleverd. We houden nog even een slag om de arm. Gematigd optimistisch dus.
Reactie door suzy86 op 23-01-2011 12:42
Hallo,
Mijn vriend en ik hebben in Juli 2010 een meubelset uitgezocht bij Direct Meubel in de Meern.
We hebben een aanbetaling gedaan van 395,- euro.
De levertijd zou tussen de 8-16 (!) weken zijn.
Na 16 weken nog steeds niets en toen maar gebeld..''ja het is er binnen 2 weken er is een overproductie'' jaja..!!
Nou en toen kwam ik er dus achter dat de belasting was binnen gevallen.
Daarna las ik het bericht van 4 januari op de website over een brief die je binnen 3 weken zou ontvangen over de uitlevering..maar tot op heden nog niets gehoord!
wat verassend...!
Enig idee hoe ik in vredesnaam mijn aanbetaling terug krijg? vrees het ergste maar goed..!
Ik weet niet meer wat ik moet :-(
Ik snap niet hoe iemand zo met mensen om kan gaan zeg, echt walgelijk!!
Reactie door eric1963 op 04-02-2011 21:26
Beste allemaal.
Ik wil toch nog even reageren op de gevoerde discussie,aangaande Meubelmarkten.
Vandaag,04-02-2011, hebben wij toch onze meubels mogen ontvangen.Gezien de berichten op dit forum,en andere kan ik een ieder die nog op zijn meubels zit te wachten,met dit bericht misschien toch wat moed inpraten.
Wat mij opviel was dat de bestelde meubels een sticker hadden met de datum 16-11-2010 erop.
Hieruit kan ik dus niet anders concluderen,dat met name de Belastingdienst en FIOD,het zaakje behoorlijk heeft vertraagd,daar de inval 18-11-2010 was.
Ik wens een ieder nogmaals veel sterkte,en vooral geduld toe,en hoop dat ook jullie binnenkort kunnen genieten van je aanschaf.
Eric.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!