BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geschil met wederverkoper op bol.com

Bijdrage door gebruiker
11-05-2020
1 reactie
Wat kan ik doen?

Ik heb via bol.com een game gekocht. Bij ontvangst bleek deze alleen geschikt voor online gamen en dat wilde ik niet. Daarop heb ik de game ongebruikt retour gestuurd. De verkoper accepteert de retourzending niet en stelt nu dat ik een zegel zou hebben verbroken. De game was onverpakt en zonder zegel naar mij verzonden. De verkoper houdt voet bij stuk en weigert de game in ontvangst te nemen en mijn geld te retourneren. De verkoper stuurt de game weer naar mij toe.

Ik wil dit niet ik wil mijn geld terug.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.