BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Achteraf betalen bij bol.com

Bijdrage door gebruiker
13-01-2021
210 keer bekeken
9 reacties

Na jaren klant te zijn van bol.com heb ik altijd achteraf kunnen betalen: nu ineens niet meer, en de klantenservice geeft mij steeds hetzelfde redenen. Geen een van die kloppen, en ter controle heb ik geprobeerd van verschillende afdelingen items in mijn winkelwagen te doen, een voor een, en krijg ik nooit bij de 'kassa' de optie achteraf betalen. Hoe kan dit nou?

Ik heb gevraagd of iemand hoger op contact met mij opneemt maar tot nu toe is dit niet gebeurd. Bijna alles wat ik in huis hebt heb ik via bol.com gekocht, en gelukkig nooit problemen gehad; maar als dit niet opgelost wordt ga ik dan mijn account opzeggen.

Reeds ontvangen e-mail:

'Beste mevrouw

Zoals mijn collega al heeft aangegeven kan het verschillende redenen hebben waarom het niet mogelijk is om te kiezen voor achteraf betalen. Het systeem geeft automatisch aan welke mogelijkheden er zijn qua betalingen. We hebben geen mogelijkheid om dit handmatig aan te passen. Daarom kunnen wij in dit geval helaas ook niets voor je betekenen.

Met vriendelijke groet,'

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.