BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service Divoza Horseworld

Bijdrage door gebruiker
11-09-2013
14 reacties
Hallo,

Op 26-07-2013 heb ik bij de Divoza in Zoetermeer nieuwe leren rijlaarzen (Mondoni FieldII db) gekocht. Echter zijn deze na 2x rijden al dusdanig versleten.
Contact opgenomen met de Divoza en ik moest mijn laarzen opsturen.
Een week later zelf maar weer contact opgenomen wat de stand van zaken was en kreeg hierover een mail terug dat er na beoordeling geen sprake is van een productiefout maar dat ik mijn laarzen terug gestuurd krijg met een color cream. Bij de verkoop is mij door het winkelpersoneel niets verteld over onderhoud van de laarzen, er zit ook in de doos nergens een formulier met hoe ik deze moet onderhouden.

Ik heb dus nieuwe laarzen geëist omdat door toedoen van de Divoza mijn laarzen zo zijn versleten. Ik krijg nu geen enkel bericht meer terug vanuit de Divoza. Echter zegt de medewerker van Divoza dat ze mij niet gelijk een nieuw paar toesturen alleen omdat er sprake is van slijtage. Hierbij wordt er ook vermeld dat het algemeen bekend is dat je leder schoeisel moet schoonhouden en voeden met vet/creme, maar dit staat nergens vermeld.

Welke verdere acties kan ik nu nog ondernemen, de laarzen hebben mij € 120,00 gekost en dan verwacht ik wel dat er na 2x paardrijden niet direct slijtage te bekennen is op mijn laarzen.

Ik weet echt even niet meer wat ik nu nog kan doen, hoop dat iemand met de juiste tip kan komen!

Zie foto:
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.