Wehkamp had een aanbieding. Pakken luiers van Pampers voor 8,99 ipv 9,99. Ik had een kortingsbon van 'lekker in het leven' (LIHL) t.w.v 10 euro bij aanschaf van 3 pakken Pampers, dus ik had 3 pakken pampers kunnen krijgen voor 17 euro.
Ik vulde de kortingscode in op Wehkamp.nl, hij pakte hem, maar ineens ververste mijn pagina en werd de code niet geaccepteerd omdat hij al eens gebruikt was. Ik heb de klantenservice gemaild maar die wisten niet waardoor het kwam en konden de code niet handmatig invoeren. Ik moest afwachten.
Ik heb afgewacht en inmiddels was de aanbieding van 8,99 ipv 9,99 afgelopen maar was er een nieuwe aanbieding, namelijk 4 pakken halen voor de prijs van 3. Ik had 4 pakken pampers kunnen krijgen voor 20 euro met mijn LIHL code. Maar wederom pakte hij de LIHL code niet (een nieuwe code die ik van een vriendin had gekregen). Weer met Wehkamp contact gehad: we weten het echt niet.
Toen ook die aanbieding weer was afgelopen kreeg ik een mail: er was een probleem, maar dat is opgelost, en de LIHL bonnen kunnen weer worden ingeleverd. Maar nu zijn de Pampers niet alleen niet meer in de aanbieding, maar ook in prijs verhoogd - 11,49 per pak.
Ondertussen komt Wehkamp me niet tegemoet. Ze geven geen andere kortingen meer (die ik had willen hebben). Vind ik niet netjes. Heb ik nog ergens recht op, kan ik nog wat proberen of is het nu jammer, maar helaas? Vind het maar een rare gang van zaken bij Wehkamp.
------------
Ohja, Wehkamp adverteert ook nog met de oude prijs van de pampers (9,99) terwijl de prijs op de website al is aangepast (11,49). Vind ik misleidend!