BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat te doen bij onjuiste apothekersrekening

Bijdrage door gebruiker
17-11-2014
18 reacties
Onlangs een recept gekregen van dokter voor schimmel in wenkbrauwen. Bij apotheker aangegeven geen uitleg nodig te hebben aangezien ik dit product al eens eerder heb gebruikt. Uitleg ook niet gekregen. Eenmaal thuis zie ik dat 2 van de 3 medicijnen onnodig zijn en bel de huisarts hierover. Daar krijg ik te horen dat ik de medicijnen niet terug kan brengen aangezien ik ze uit de apotheek mee naar huis heb genomen.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat de apotheek mondelinge uitleg á 19,08 euro in rekening heeft gebracht! Ben goed boos hierover want als er sprake was geweest van uitleg, dan had ik de onnodige medicijnen meteen geweigerd.
Heb mijn verzekeraar gebeld die op haar beurt weer contact heeft opgenomen met de apotheker. De apotheker zegt dat er wél sprake is geweest van uitleg. Het advies van de verzekeraar is het zelf op te nemen tegen deze apotheker.
Hoe kan ik hier het beste optreden zonder dat ik tegen een muur van leugens moet aanvechten?
Betreft Mediq Apotheek Janssens, Kouvenderstraat 90, 6431 HH Hoensbroek
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.