Supermarkten vallen over elkaar heen met superaanbiedingen. Voorbeeld de C1000 Euroweken, AH Hamster of Route 99 weken. Wat mijn grote ergernis tijdens deze acties is, is dat interessante aanbiedingen zeer snel uitverkocht zijn en niet meer aangevuld worden. Elke klacht wordt afgedaan met een excuus van de organisatie die zich verschuilt achter de fabrikant die of niet kon leveren of dat het veel harder liep dan men verwacht had. En hier zit mijn probleem, ik verdenk de supermarkt organisaties er van met deze mega aanbiedingen maar een doel hebben, nieuwe klanten trekken, dat de vaste klanten dan naast de actie grijpen, denken ze met een excuusje af te kunnen doen. Kijk deze week naar de C1000 aanbieding van Edet 4-laags toiletpapier (8 rollen voor 1 euro) dit is een ongelooflijk scherpe aanbieding, maar razendsnel uitverkocht en al snel een prachtig gedrukt biljet voor de ramen met een lege wc-rol en een excuus van C1000 dat ze dit niet hadden aan zien komen. Kom op zeg, beschouwt C1000 omdat zij "slim bezig" zijn, dat de rest van de bevolking achterlijk is? Ik vind dat supermarkten verplicht zijn te leveren, desnoods een alternatief product voor dezelfde prijs, of later als de voorraad weer is aangevuld, ook al is de actie voorbij.