Ik heb op 5 april 2011 nieuwe steunzolen mogen ontvangen. Na een week zat ik weer bij hun omdat ik last van mijn voet had. Ze hebben steeds dingen aangepast, maar bleek heel veel last van mijn voet houden. Na een paar keer terug te zijn geweest. Ze hebben geprobeert om deze zolen gelijk te maken aan de steunzolen die ik hiervoor had. Dat is op ze zacht gezegd niet goed gelukt.
Ik heb toen een klachtenbrief geschreven.
Ik heb op 5 april 2011 nieuwe steunzolen mogen
ontvangen.
De steunzolen zijn op maat gemaakt. Helaas bieden de geleverde steunzolen niet de eigenschappen voor een normaal gebruik zoals ik had mogen verwachten. Ik heb tijdens het gebruik van de steunzolen een ernstige voetblessure opgelopen.
na mijn klachten kenbaar hebben gemaakt bij mijn sportfysiotherapeut heb ik op haar advies een second opinion aangevraagd. Hier voor ben ik naar een sportfysiotherapeut geweest die veel verstand heeft van sportzolen. Hij heeft objectief geluisterd naar mijn klachten en de zolen nader bekeken.
Hij is tot de conclusie gekomen dat de geleverde steunzolen niet comform specifaties zijn.
Al met al heb ik erg veel last en ongemak door de levering van verkeerde steunzolen. In mijn geval spreek ik van een wanprestatie door de gelederd zolen en hebben een ontevreden klacht.
De gemaakte kosten (159,-) hebben niet het product geleverd, en vroeg hun de gemaakte kosten van (159,-) te retourneren.
Dit was ongeveer wat er in de klachtenbrief stond.
na twee weken had ik nog geen reactie en heb toen een mail gestuurt om te reageren om de brief. Ze bleef erbij dat de steunzolen helemaal goed waren!
Ik was er natuurlijk niet mee eens en heb toen een klacht ingediend bij de brachevereniging. De bracheverening heeft toen contact gehad met de firma. Ze nodigde mij uit voor een afspraak om naar de klachten inzake zooltjes te kijken. Ik kreeg later een mail dat ze alleen de geleverde zolen, gelijk wil maken aan de (nieuwe steunzolen) die ik sinds sept 2011 heb, er waar ik klachtenvrij op kan wandelen. dat hebben ze in het verleden ook gedaan en dat was totaal geen succes!
Ik heb nog contact gehad met het juridisch loket, maar vonden het bedrag te klein om naar de rechten te gaan.
Heeft iemand nog een tip om de gemaakt kosten terug te krijgen?