BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klm-tickets

Bijdrage door gebruiker
23-10-2012
1 reactie
Primair: is KLM inderdaad procedure tegen Kassa begonnen n.a.v. uitzending Belgisch echtpaar dat Thalys niet gebruikte voor reis naar Schiphol? Uw uitzending 12 mei 2012; reisvoorwaarden KLM bevatten valkuilbepalingen.
Secundair: ik reis eind deze week 1 dag later naar Bali dan volgens huidig ticket. Zal vanuit Bali ook, maar dan op geplande datum Australië bezoeken. Volgens KLM vervalt met het vertrek 1 dag later naar Bali ook het ticket Bali-Australië en moet ik behalve traject Amsterdam-Bali ook voor traject Bal-Australië nieuw ticket kopen. Huidige ticketdatum voor Australië wijzigt niet. Kan KLM zomaar ook dat ticket innemen en mij dwingen ook voor traject naar Australië nieuw, veel duurder ticket te koepen?
(Mijn idee om additionele kosten door later vertrek te beperken: enkeltje via Maleysian naar Bali en daar weer het KLM-ticket benutten voor ries naar Australië. En dat laatste doet KLM niet, laat ticket gewoon vervallen als zijnde ''no show''!
Geeft het civiele recht mogelijkheid voor deze handelwijze van KLM. KLM zegt: regels zijn regels en doet zaak daarmee af, ook geen enkele coulance aangaande reden later vertrek. (Overlijden en begrafenis broer).

Dank voor uw reactie, Thé van den Bersselaar, Breda.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.