BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fit for free

Bijdrage door gebruiker
08-02-2012
4 reacties
Ik heb in september mijn lidmaatschap bij Fit for Free opgezegd. Ook heb ik toen de pas ingeleverd zoals in hun voorwaarden staat maar ik hiervan geen bewijsje gehad. Ik heb er niet over nagedacht die te vragen. Ik dacht: ik heb het goed afgehandeld......
ook ben ik verhuisd.
Ik kwam er snel achter dat er elke maand 2,95 van mijn rekening werd gehaald. via mail contact ( op een andere manier lukt het niet bij hun, ze zijn compleet afgeschermd) verteld dat ik mijn pas wel heb ingeleverd maar geen bevestigings bewijs heb gekregen. Ik ben nu een half jaar verder met mailen, als ik ze niet achter de kont aan zit reageren ze niet eens. Alleen de mededeling dat ik moet betalen om de pas af te kopen en al die maanden 2,95 moet betalen voor een pas die ik heb ingeleverd.
Ook heb ik aangegeven dat IK me WEL aan hun voorwaarden heb gehouden alleen hun medewerkers niet in de sportschool. Misschien zo'n nieuw meisje dat het nog niet goed wist.....Fit For Free kan in hun database zien dat ik vanaf september niet meer in hun sportschool ben geweest. Het zou fijn zijn als ZIJ hun fout toe zouden geven.Ook zijn ze nu aanmaningen aan het sturen naar het adres waar ik al een half jaar niet meer woonachtig ben( ook dat heb ik aangegeven) maar er wordt nergens op gereageerd, ze blijven het daar naar sturen......
ik ben het meer dan zat dat zij hun fout niet willen toegeven, ik heb me aan hun voorwaarden gehouden.

Wie kan mij helpen dat deze ellende stopt !!!!!!

gr annelies
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.