Hoi mijn vriendin is afgelopen jaar 24 december vanuit zuid amerika naar nederland gekomen via parijs (CDG). Eerst liep de vlucht vertraging op kan ik begrijpen door de sneeuw. Aangezien de vluchten naar amsterdam ook werden afgelast ben ik haar gaan halen in Parijs. Maar goed achteraf bleek de vlucht geannuleerd.
Nu heeft ze haar koffers nog niet. In parijs vertelde ze dat deze aan boord waren.
Elke dag met klm gebeld en een formulier ingevuld. Het trieste van dit alles is dat mijn vriendin al haar kleren in de koffers heeft gedaan. Dus wel nieuwe kleren gekocht maar dat helpt natuurlijk niet helemaal. De surprises voor kerst die ze graag wilde geven etc. Het schandalige van klm is dat wanneer je ze probeert te bellen dat je zeker 1 a 2 uren aan de lijn zit. En dat elke medewerker een ander verhaal verteld. Ze weten niet waar de koffers zijn maar ze zijn niet kwijt.
Mijn vriendin belde 4 januarie met zuid amerika luchthaven binnen 5 minuten wisten ze te vertellen dat ze in frankrijk staan. Ik mag de koffers niet halen want klm is verantwoordelijk. ze hebben tig mailtjes gestuurd verelde een medewerker maar geen respons. Dan vertellen ze dat ze ondeweg zijn maar dat was een vergissing.Koffers zijn nu al 15 dagen spoorloos. Wat kan ik doen?????????