BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KLM vergoeding vragen voor traineren

Bijdrage door gebruiker
03-04-2023
5 reacties
KLM heeft 9 maanden getraineerd met het terugbetalen van een ticket met hele rare smoezen die ik op schrift heb. Nadat ik een dagvaarding uitbracht was het opeens snel opgelost en werd het slechts een misverstand genoemd.

Professionele partijen zeggen op hun website in 32% van de gevallen naar de rechter te moeten. Het lijkt m.i. op een bespaarmodel voor KLM. Bij traineren vallen tenslotte veel claims af.

Ik kreeg een vaststelling overeenkomst van de KLM advocaat met zwijgplicht opgestuurd. Na ondertekening zou ik dan de dagvaarding kosten en griffie kosten terug krijgen.

Het heeft mij echter tientallen uren gekost aan e-mails, bellen, dagvaarding opstellen, in combinatie met de nodige stress. Waar heb ik recht op als ik het voor de rechter laat komen? Zijn er andere mensen die dit traineren hebben ervaren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.