Ik heb vorige maand een stedentrip van 4 dagen naar barcelona geboekt. Op de papieren en de digitale bevestiging stond vertrek 30-07-2005 en de terugreisdatum 03-08-2005.prijs 669,51(reis was door d-reizen geboekt bijSUNAIR).2 weken later kreeg ik een brief van D-reizen met daarin een nieuw overzicht waarop de terugreis was veranderd naar 02-08-2005. Prijs bleef gelijk.D-reizen gaf de fout toe. Ik had inmiddels wel aanbetaald en dus accoord gegaan met de terugreis op 03-08-2005.Ik keurig een mail opgesteld met daarin mij ongenoegen en bovendien had ik tot mijn grote schrik op de site van SUNAIR gezien dat een 5 daagse reis(Let op!! exact dezelfde reis)bij SUNAIR 70 euro goedkoper was. Ik wilde graag dat D-Reizen mij dit wilde uitleggen. Kreeg ik een antwoord:" wij hebben van u een lege mail ontvangen". Ik nogmaals mijn ongenoegen voorgelegd via de mail. Opbrengst tot nu toe is 8 mails retour met de boodschap" wij hebben van u een lege mail ontvangen". leuke is dat mijn vriendin een mail stuurde naar D-reizen met de vraag" komt deze tekst volledig over?" en binnen een minuut het bevestigende antwoordterug had dat er geen problemen waren met de tekst...waarom dan wel met mijn klacht? Ook deze mail inclusief de tekst van mijn vriendin en hun bevestiging is onderweg naar het D-reizen contactcentre. Dat mogen ze uitleggen.
Iemand ook die ervaring gehad?