Hallo mensen,
Via D-Reizen hebben wij begin mei 2013 een vakantie geboekt voor 8 dagen naar Gumbet in Turkije. Na een drukke en heftige periode waren we toe aan rust en even wat zonnestralen. Dit waren tevens de twee woorden waar we naar op zoek waren bij het reisbureau D-Reizen te Hoogeveen.
Via internet zijn we, een op het eerste gezicht, leuk hotel tegen gekomen, genaamd Magnific. In de informatie bij het hotel stond/staat het volgende vermeld
Hotel Magnific in het kort
Dit hotel in de vorm van een klein vakantiedorp doet haar slogan 'check in and chill out' alle eer aan. Er heerst een aangename sfeer, waardoor u heerlijk kunt relaxen van uw vakantie.
Ligging
Hotel Magnific ligt in een levendige omgeving en door een wandelpromenade gescheiden van het strand van Gümbet. Het centrum ligt op loopafstand. Aan de hoofdweg kunt u de dolmus naar het op ca. 5 km gelegen Bodrum nemen.
Bij na vraag bij D-reizen werd gezegd dat een levendige omgeving een boulevard is op loopafstand met veel gezelligheid. Wij hebben deze reis vervolgens geboekt.
Bij aankomst, circa 22:30 uur, werden wij naar een kamer gestuurd die werkelijk grenst aan de achterkant van een discotheek. Vanaf 22:00 uur gaat de muziek er keihard aan wat duurt tot een uur of 4 's nachts. Direct zijn wij terug gegaan naar de receptie om een andere kamer te vragen. Dit was echter niet meer mogelijk en de receptionist die 10 minuten geleden nog engels sprak, verstond ons niet meer.
Om een lang verhaal kort te maken, na nachten hebben we via de hostess van D-reizen een nieuwe kamer gekregen, ook hier sliepen wij tot 4 uur 's nachts vanwege het geluid niet.
Toen zijn we naar een ander hotel gegaan, waar we circa 200 euro voor hebben betaald (telefoon, omboekingskosten, etc etc) Het hotel had minder sterren en was minder dat het hotel Magnific. Hier zouden wij kunnen uitrusten. Echter was dit resort (Eden resort) direct gelegen naast een bouwput. De gehele dag door waren ze met graaf en sloopwerkzaamheden bezig. Al met al een droevige vakantie.
Na een klacht te hebben ingediend bij D-reizen en Neckerman hebben wij na 2,5 maand lang eindelijk een onkostenvergoeding in de vorm van een waardebon ontvangen van 130 euro. Poepoeh!! We zijn hier niet tevreden mee en gaan hier niet mee accoord. Onze onkosten en omboekingskosten kunnen we hier niet van betalen. We hebben beeldmateriaal van het Eden Rresort direct naast de bouwput.
Aan jullie de vraag welke stappen moeten we ondernemen? En hoe? We laten het hier niet bij zitten. De reisbureas, organisaties zouden er ook voor hun klanten moeten zijn!