BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht flexpakket D reizen

Bijdrage door gebruiker
07-03-2012
7 reacties
hallo,

ik heb begin januari een vakantie naar turkije geboekt via D reizen daarbij hebben ze mij gevraagt of ik het flexpakket wou dat wilde ik wel (handig dacht ik) nu staat er op de folder die je bij het boeken onder je neus krijgt dat je makkelijk kunt omboeken of wijzigen!
dit staat zo geschreven
1. er kunnen verschillende redenen zijn waardoor u na het boeken van u vakantie toch iets anders wilt. of dat nu de bestemming,de accomodatie,de vertrekdatum,de soort vakantie of de prijs is ,u kunt met het flexpakket uw vakantie na boeking toch nog omboeken of wijzigen.

nou gebeurde het volgende ik kom er per toeval achter dat dezelfde reis bij een andere aanbieder maar liefst 514,00 gekooper is dan wat ik ervoor moest betallen!
na dit gemeld te hebben bij de D reizenwinkel waar ik mijn vakantie heb geboekt en zelfs het hoofdkantoor gebeld te hebben dat je dus niet kan omboeken vanwegen de prijs!( zie eerder wat er in de folder staat) maar dat staat alleen in de voorwaarden dat dat dus niet kan! maar je krijgt de voorwaarden pas als je geboekt heb.ze zijn niet van plan om te helpen, wel hebben ze gevraagt aan de huidige aanbieder de oad of ze met de prijs konden zakken(ik snap dat de oad dat niet doet die staat hier geheel buiten)
lekker instinkerdje dus dat hele flexpakket!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.