BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

D-reizen en Neckermann

Bijdrage door gebruiker
30-09-2013
3 reacties
Help mij alsjeblieft! Wij zijn 27 juli 2 weken naar Turkije geweest en dit was vreselijk! Nu zijn we al vanaf 10 augustus bezig geld terug te krijgen aangezien er schimmel in de badkamer zat en onze vakantie duurder uitgekomen is vanwege vies eten en alles eromheen. Nu wil Neckermann ons afschepen met een kleine vergoeding. Zelfs wanneer wij het op rekening gestort willen hebben wordt deze vergoeding nog minder.. Niemand kan ons verder helpen en onze klachten worden niet serieus genomen. Wij zijn ten einde raad. Wij willen gewoon meer geld uit deze vakantie halen en ons wel verdiende geld terug. Dit heeft ons veel tijd en energie gekost en zijn nu helemaal klaar met deze bedrijven!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.