BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wij hebben een hoekbank gekocht,aankoop ondertekend en 1200euro aanbetaaldt,nu wil montél de verkoop niet door laten gaan.

Bijdrage door gebruiker
03-06-2012
33 reacties
woensdag 30 mei zijn wij naar montél in zwolle gereden om een bank uit te zoeken. na 3 maand goed nagedacht te hebben wisten we zeker welke we wilden en omdat we een mail een paar weken eerder hadden gekregen dat op banken boven de 2500eu 10% korting werd gegeven gingen we de stap maken om hem echt te kopen.in de winkel kwam een verkoopster ons helpen,en we zeiden wat we wilden.zij wees ons erop dat ze tot gisteren korting op de banken gaven maar hadden de bordjes daarvan weg gehaald,want dat gelde niet meer. wij hebben toen vertelt dat we een mail hebben gehad en dat daarin stond dat we 10% zouden hebben bij een bank boven de 2500euro,volgens haar was dat best mogelijk,dus alles helemaal fijn: direct een aankoop contract opgemaakt,en ondertekent,en ookal 1200euro aanbetaald.nu belde ze ons de volgende dag op zei dat ze een code van de mail moet hebben (mail heb ik al niet meer in mijn postvak).nadat gezegd te hebben zei zij dat de koop niet door kan gaan als wij niet de code niet kunnen laten zien....

is het koop contract nu ongeldig?
kan zij nu zomaar de koop ontbinden??

groetjes esther&martijn
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.