BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie heeft er goede of slechte ervaring met een repair-café?

Bijdrage door gebruiker
15-02-2018
76 keer bekeken
18 reacties
Met de circulaire economie proberen we producten een langer leven te bescheren ...

De mogelijkheden zijn:

- een kwalitatief hoogwaardiger product te kopen
- een product te delen of te huren
- een kapot product via eenrepaircafé te laten repareren

Een Mielevoor jaren kopen is een oplossing, maar drie goedkopere machines doen het óók en je hebt altijd de nieuwste technische stand
Een product huren of delen is sterk in opkomst. Hierbij zijn alle zorgen van defecte en oude apparaten van tafel
Een kapot product door vrijwilligers tegen de kostprijs van de onderdelen laten maken lijkt mij dè oplossing vanuit de kosten gezien

Wie hiermee al ervaringen heeft opgedaan kan misschien hierover iets posten? Had u bij voorbeeld toegang tot de juiste onderdelen? Was het erg druk en moest u weer naar huis? Bleek het apparaat niet te kunnen worden geopend?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.