BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat kan in nog doen

Bijdrage door gebruiker
01-04-2021
8 reacties
In december 2020 hebben wij een keuken gekocht bij keukenkamioen. Ons keuken is tot op heden niet compleet omdat de uitsparing van het granietblad te klein is van het kkokplaat door een foute afmeting van keukenkampioen. De kookplaat was niet gelijk leverbaar, waardoor wij een leenkookplaat hebben gekregen. De keuken hebben wij zelf laten plaatsen. Voor het plaatsen van de nieuwe kookplaat hebben de afspraak gemaakt dat de keukenkampioen gratis voor de demonteren (van de leenkookplaat) en het monteren van de nieuwe kookplaat zou zorgen. Echter bij het plaatsen van de nieuwe kookplaat bleek de sparing te klein te zijn. Voor het vergroten van de uitsparing moet de werkblad terug naar het fabriek. Keukenkampioen is bereid om een leenwerkblad te geven. Dit betekent dat zowel de werkblad als de leenwerkblad 2 keer gedemonteerd en gemonteerd moet worden, wat kosten met zich meebrengt. Keukenkampioen geeft aan dat zij een leveringsovereenkomst hebben en hierdoor de kosten voor het demonteren en monteren niet gaan betalen. Heeft iemand advies voor mij wat ik verder kan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.