Na eind januari al een week met een kapotte ketel in de kou te hebben gezetten hebben we weer een storing aan onze daalderop ketel en verbazen ons over de slechte service van Feenstra.
Het begint al met het bellen van de servicelijn. Regelmatig wordt na een minuut of 7 de verbinding verbroken. Als je eindelijk contact hebt kan men niet aangeven wanneer het gemaakt wordt. Je moet maar thuis blijven en afwachten. Een telefoontje van de monteur kan alleen 10 minuten vooraf, er kort als je net in de supermarkt bent oid. Je moet dus maar thuis blijven.
Vandaag werd er na 26 uur gebeld, wij geven aan over een half uur thuis te kunnen zijn waarop gemeld wordt dat dit prima is. Ruim voor afgesproken tijd thuis aangekomen treffen wij een briefje op de mat dat we een nieuwe afspraak moeten maken. De monteur is ook telefonisch niet meer bereikbaar.
De service desk meldt dat we voor overmorgen een afspraak kunnen inplannen. Op de vraag waarom er een afspraak met de monteur is gemaakt over het tijdstip waarop wij thuis zijn wil men niet beantwoorden.
Het water blijft koud...
Al met al is het al de 2e keer dat er geen monteur binnen de contract tijd van max. 24 uur na melding de ketel repareert. Daarnaast is de service desk erg stug en kan er alleen een afspraak voor een ochtend of middag worden gemaakt waarbij je continu thuis moet zijn.
Een zeer slechte service van Feenstra. Zit helaas vanuit de bouwer / garantie nog 1 jaar aan Feenstra vast en zal daarna eindelijk een bedrijf kunnen selecteren die wel service verleent. Ik had toch meer verwacht van een dochter van Nuon.