BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

offerte

Bijdrage door gebruiker
02-11-2010
18 reacties
Schoonouders gaan verhuizen naar een appartement in bejaardenhuis. Zij vragen offerte voor behangwerk en gaan met de prijs akkoord. Tijdens de uitvoering werkzaamheden blijkt een misrekening aan de orde en moet een dubbele hoeveelheid behang worden bijbesteld. Dat lukt gelukkig met zelfde verfbad. Vervolgens ontvangen zij na afhandeling een factuur met verdubbeling van de offerteprijs!
Zij hebben het offertebedrag direct voldaan, het overige willen zij niet betalen (rekening en risico aannemer).
Met aannemer is geen nieuwe prijs afgesproken. Wil ook na overleg consument niet tegemoet komen. Vervolgens geschillencommissie ingeschakeld. Procedure daarvan is nogal ontmoedigend (zeker voor ouderen).
Wie heeft er verder advies??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.