BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

MONTEL LEREN BANK KLACHTEN SLECHTE BEHANDELING

Bijdrage door gebruiker
29-01-2018
6 reacties

Sinds eind 2017 nieuwe leren hoekbank gekocht bij Montel.

Eens maar nooit meer!!!

Hebben ons leven lang altijd leren bank stellen gehad,maar wat een waardeloze kwaliteit is dit zeg.

Zonde van m,n 3500,- euro.

Na een aantal weken kanon hard gezeten te hebben(dachten is nieuwegheid) ging de bank eindelijk wat beter zitten.
Maar de leren stof gaat helemaal nu al helemaal oprullen alsof die tien jaar oud is.
Na gebeld te hebben moet ik een mail met foto.s sturen(na ruim twee weken wachten nog niets gehoord te hebben nog weer een mail gestuurd en uiteindelijk gebeld.
Wilden een monteur langs sturen om de boel een beetje op te vullen???
Heb ik in 30 jaar nog nooit mee gemaakt.
Wil gewoon m.n geld terug maar dant doen ze niet.
Beste mensen koop a.u.b geen Montel bankstel want het is slechte kwaliteit.
Zodra je iets koopt bij hun zijn ze er als de kippen bijen word je snel envriendelijk geholpen.
Maar met klachten zijn ze niet thuis.
Want in hun contract staat dat oneffenheden gebruikers dingen zijn en dat vinden hun normaal.
Als dit niet goed word opgelost ga ik er werk van maken,en dan is Montel (DMG Groep nog niet klaar met mij)


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.