Zo aangezien er hier al aardig wat klachten staat wat betreft poppeliers zal ik ook mijn verhaal doen.
Heb in augustus een huisje gekregen en kon dus op mezelf gaan wonen. Dan begin je met niets dus moet je nog alles kopen wat betreft de inrichting ervan. Op je zelf wonen kost gewoon hoop geld en had de tip van iemand gekregen om eens naar poppeliers te gaan, daar was het nog redelijk betaalbaar.
Dus ik al vrij snel na de sleutelontvangst naar poppeliers. Ik zag daar wel wat leuks staan dus besloot ik mijn inrichting daar te kopen. Je hebt toch maar een bepaald budget wat je kan uitgeven. De levertijd zou10 tot 14 weken bedragen en dit heeft men ook op de bon gezet. Op de manier waarop ik daar geholpen ben heb ik geen klachten alhoewel ze wel goed zijn daar in echte verkooppraatjes.
Toen de 14e week was aangebroken dacht ik, kom laat ik eens bellen of mijn meubels er zijn, zat er echt op te wachten omdat ik vanaf augustus al in een leeg huis zit. Ik gebeld maar er werd gezegd dat ze een week later binnen zouden komen. Oke een weekje te laat, die kan ik dan ook nog wel wachten al was ik er niet blij mee want je ziet er toch naar uit. Week later hoorde ik niets dus ik weer gebeld. Kreeg weer te horen, eind volgende week komt het binnen. Weer een week gewacht maar weer niks gehoord, ik weer bellen. En weer hetzelde verhaal: eind volgende week. Ik vroeg nog aan die mevrouw kan ik daar echt van op aan want dit zeiden jullie verleden week ook al. Zit al vanaf augustus in een leeg huis. Ach had dat dan gezegd zei ze dan had je een leenbank kunnen krijgen.
Ik dacht bij mezelf, wat heb ik aan een leenbank, zitten kan ik toch wel, al zit een bank wel wat prettiger, maar het ging er mij om dat ik mijn meubels wilde en niet één of andere oude leenbank! Ik wilde gewoon eindelijk eens klaar zijn met alles en niet meer tussen de verhuisdozen zitten!
Week later weer niets gehoord en weer gebeld, kreeg toen een meneer aan de foon die ook weer zei eind volgende week. Heb toen goed laten merken dat ik kwaad was en zei dat ze mij dit nu al weken voorhielden. En vroeg waarom het er nu nog niet was. Kreeg het verhaal te horen dat de bank van een andere leverancier kwam dan de kast. Raar verhaal vond ik zelf want zoals hij het zei leek het erop dat de kast er wel was of anderstom maar dat was dus niet het geval. Maar hij beloofde me dat ik er van op aankon dat ik het volgende week in huis zou hebben en ik dus voor de kerst mijn spulletjes had. ( alsof het om een paar euri gaat) Waarop ik zei ja dat zeiden jullie verleden week ook al:( Begon ie nog een beetje te lachen ook.
Ik weer op telefoon gewacht maar nee hoor weer niets! Ik weer gebeld en men zei nu dat het definitief volgende week woensdag komt. Ik geloof het niet meer en weer zei ik ja dit houden jullie me al weken voor kan ik er dan nu wel van op aan? Ja mevrouw definitief.
Al met al zit ik nu nog steeds in een leeg huis en het is ook nog eens bijna kerst. Niet echt gezellig dus!!
Ben erg benieuwd of het woensdag daadwerkelijk binnenkomt, al zegt mijn gevoel van niet zeker niet na het lezen van al deze klachten hier.
Snap ook niet waarom dit bedrijf nog is aangesloten bij het cbw en men hier niets aan doet. Zeker niet als er zoveel klachten zijn. Als ze nu woensdag weer zeggen dat het er niet is dan ga ik er werk van maken want het mij steeds voorliegen daar kan ik niet tegen. Zeg dan eerlijk dat je niet weet wanneer het komt ipv iedere keer beloven dat het er is terwijl ze het niet leveren kunnen. Zo ga je niet met klanten om! Heb al eenmail naar kassa gestuurd want ik vind dat ze hier wat aan moeten gaan doen.