Zaterdag heb ik online behang besteld. Middels een mail met foto van het behang en expliciete beschrijving van de kleur ( wit met zilver motief) zou men kijken of het voorradig was. Ik had geen artikelnr. Men bleek het in assortiment te hebben en zette mijn foto samen met artikelnr. op het net, zodat ik het online kon bestellen> zogezegd, zogedaan. Dinsdag ben ik gebeld dat het behang er was. Woensdag ben ik naar de winkel gereden ( voor meteen mooi bijpassend behang) In de winkel bleek het de verkeerde kleur te zijn. De juiste kleur zat verderop in het boek. De leverancier had dus verkeerd besteld, maar schoof het totaal op mij af. Ik zou het verkeerd zien, de lichtinval was anders en daarbij: wat zij besteld zou hebben, was echt het behang van de foto. NIET dus!!! Echter, ze wilde niets retour nemen,wilde nergens moeite voor doenen ik zit nu zonder behang, wat dus wel al is betaald ( flink bedrag ook nog, 160,-). Ze heeft me de winkel uitgestuurd..Ik heb het behang als statement niet meegenomen en gezegd dat ze nog van me zou horen. Later heb ik zelfs de fabrikant gebeld, en ook die bevestigde mijn vermoeden: de leverancier heeft verkeerd besteld! Achteraf stom dat ik niets heb meegenomen, denk ik, maar ik wacht nu op de rechtstbijstand, helaas komt er dus weer een stresserig weekend aan..Kunnen jullie wat meer vertellen? Alvast bedankt!