BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Leen Bakker

Bijdrage door gebruiker
02-09-2014
18 reacties
Ik heb een matras gekocht bij Leen Bakker. Nu blijkt na keuren dat hij doorzakt waardoor ik recht heb op een ander matras. Ik heb dezelfde genomen omdat dit een fabrieksfout was bij het matras dat doorzakte. Ik moest wel 30 euro afrekenen voor het garantie deel. Op het matras zit een paar jaar garantie. Maar ik moet wel 1 derde van het garantietermijn betalen. Leen Bakker heeft toch al in eerste instantie een matras geleverd van inferieure kwaliteit?
Ik vind het belachelijk dat ik dit moet betalen om een nieuwe te krijgen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.