BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klus bedrijf solaris purmerend

Bijdrage door gebruiker
30-06-2016
2 reacties
Dit bedrijf stond met een zeer hoog cijfer in de google <dit is dus geen knip voor neus waard>
Achteraf bleek dat er ook mensen waren die echt slechte ervaringen hadden hier zijn wij dus 1 van .
Dit bedrijf zou ons dak van ons huis in rotterdam zuid geheel isoleren.
Afspraak was 6000 euro rond ,het zou ongeveren 4 a 5 dagen werk zijn .
Afgaande op wat in de< google geschreven werd in diverse reviuws > ben ik uiteindelijk akkoord gedaan en hebben wij de helft aanbetaald zodat hij de materialen kon kopen .
Ze zouden op maandag beginnen maar dit werd vrijdags.
en iedere dag werd er 2 a 3 uur gewerkt of hij werd alweer opgeroepen .
DeZe man en zijn knecht spreken geen woord engels en alles gaat via zijn vrouw of boekhouder .
Hij komt afspraken niet na en zijn zijn is verschrikkelijk Zo erg zelfs dat wij nu ook een mail hebben gestuurd naar de rijdende rechter .
wij hebben veel geld betaald , als wij niet zouden betalen zouden wij een gerechtsdeurwaarder aan deur krijgen .
ook zijn boekhouder die wel goed nederlands spreek liet hij ons bellen met velke dreigementen.
maar werk moet helemaal overnieuw ook heeft hij de verkeerde isolatie gebruikt ..
nu moet alles opnieuw gedaan worden en gaat deze renovatie ons meer als 8500 euro kosten .
hij neem telefoon niet op < dit doet zijn vrouw> en zij antwoorden ook niet meer op email .wij zitten nu met veel extra kosten mensen waar moet ik heen hoe kan ik solaris aansprakkelijk stellen




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.