Hallo
februari 2008 heb ik het contract opgezegd met OXXIO, omdat ik ging samenwonen.
Het hele afgelopen jaar (2007 dus) heb ik niet in mijn huis gewoond, dus ook bijna NIKS verbruikt.
Eindstand was 135kwh in februari 2007.
Ik kreeg na maanden de afrekening en tot mijn grote schrik moest ik een bedrag van bijna 350,- bijbetalen, terwijl ik juist zo'n 1000,- terug moest verwachten.
Na diverse telefoontjes bleek inderdaad dat hun de verkeerde stand, namelijk 1171kwh hadden doorgegeven aan de NUON. HUN FOUT DUS.
Het zou ongeveer 6 weken duren voordat er uitsluitsel zou zijn. 20 juni is het doorgestuurd naar "hun" 2e lijn, zoals ze het noemen.
Rond 18 aug, heb ik zelf contact opgenomen, nee mevrouw het is nog geen 22 aug. ze zijn er nog mee bezig.
oké, ik zou dus nog bericht horen.
Ik heb 1 aug een brief ontvangen van OXXIO dat de verstuurde post retour is gekomen, kan kloppen post zou bezorgd worden in de winkel, en ben inderdaad op vakantie geweest.(winkel heeft geen brievenbus)
Vandaag 10 september, en nog niks verder te hebben gehoord, toch maar WEER eens gebeld, hoe het ermee stond.
Nou omdat ze geen gehoor hebben gekregen, hebben ze de aanvraag gestopt. NOU breekt mjn klomp....
Kortom alles moet van voren af aan wéér aangevraagd worden,
MENSEN GA IET IN ZEE MET OXXIO.
Mensen die tips hebben of dergelijke neem gerust contact op.
Ik heb het helemaal gehad met de OXXIO