Een aantal punten die niet lekker lopen bij de kruidvat:
-Producten in de actie folder kunnen niet geleverd worden, ook niet via de site.
-Er kan geen kontact meer opgenomen worden met de filialen om na te gaan of een product geleverd is, wat inhoud dat men de filialen af moet gaan. En dat men de zelfde week opnieuw diversen filialen af moet gaan, omdat het eerder die week niet geleverd is.
En te horen krijgen dat de producten niet geleverd gaan worden.
Ook bij klanten service blijkt de oplossing zoek, m.a.w zij weten het ook niet.
-Het hier boven genoemde komt met regelmaat voor minimaal 1x p.maand.
-Ook hun website laat per service te wensen over,nl; wachtwoord vergeten, opnieuw aanvragen, wat niet lukt omdat ik geen email ontvang om dit opnieuw aan te vragen.
Vervolgens kijk in de antwoorden op hun site of stel een vraag, wat leidt tot een wedervraag van hun kant.
- Dan maar hun contact formulier invullen zodat er binnen 2 dagen antwoordt komt, wat helaas ook nooit gebeurd. Na 8x proberen ben ik het beu en bel een dure klantenservice met al mijn boven genoemde vragen.
Wat verbaast mij stiekem niet...dat "Excuses voor het ongemak, we zoeken z.s.m voor een oplossing, en helaas kunt u ook niet de producten kopen zoals aangegeven onze folder".
Is dit iet voor Kassa??