BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht Jaarnota NLE

Bijdrage door gebruiker
25-01-2019
6 reacties
Afbeelding bij deze post - Klacht Jaarnota NLE
Op 24 januari me jaarnota van de Nederlandse Energie maatschappij ontvangen. Let er goed op want je moet scherp zijn zo bleek.
Mijn contract liep van 3-1-2018 tm 2-1-2019
Ik was wat te laat met me meterstanden. Deze gaf ik op 20-1 door.
Mijn jaargasverbruik is 842 m3 per jaar
De NLE maakte zelf een verdeling.
3-1-2018 tm 2-1-2019 456 m3
3-1-2019 tm 20-1-2019 386 m3 (386 m3 in 18 dagen tegen het duurdere tarief !!!!!!)

Voor de NLE zeer gunstig. Van 3-1-2019 tm 20-1-2019 konden ze het duurdere gastarief in rekening brengen.
Of te wel de NLE bracht ongeveer 113 euro teveel inrekening door er van uit te gaan dat ik in 18 dagen 386 m3 verstookt had.
Gebeld met de klantenservice. Ze geven aan dat er wat mis is en dat ik vanzelf bericht krijg. We wachten maar weer af.....want ik kreeg geen indicatie over welke termijn.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.