geachte,
op 15 mei 2012 bestelde ik bij Ibood een Philips witte LivingAmbience Tafellamp 149.95 euro met verzendkosten 158.90 euro.
Bestelnummer: 2313959
Klantnummer: 531155
Op 4 juni werd de lamp aan huis geleverd en was er zo op het oog geen grote beschadigingen aan de doos te zien.
Toen ik de doos opende..zag ik dat de arm vd lamp was afgebroken en heb direct naar Ibood gebeld.
Daar zei men dat ze het eerst moeten uitzoeken wie er verantwoordelijk voor is.
Terug storting van geld gaat niet en een andere lamp ook niet, ik moest foto's sturen vd lamp die kapot is en een kleine deuk aan de zijkant van de doos.
Nu moet ik afwachten wie er verantwoordelijk voor is en het lijkt me dat hun daar toch voor verzekerd zijn?
Want op de doos zelf stond niet "Breekbaar"of "voorzichtig"
Kunt u me zeggen of dit de gang van zaken is?
afwachten wie er schuldig is?
Terwijl ik binnen 15 minuten belde naar Ibood en met tekeken zag ik geen zware beschadigingen aan de doos.
graag uw antwoord
met vriendelijke groet
yvonne goedhart