BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is VAANSTER wettelijk verplicht tarief te geven voor energie plafondaftrek 22 en 23?

Bijdrage door gebruiker
24-01-2023
209 keer bekeken
7 reacties
Ik wil na kunnen rekenen of hun berekening klopt. Twijfel nl. al jaren aan hun tarieven en na klachten volgt er altijd een herberekening in mijn voordeel. Als jij niets doet als klant steken ze het gewoon in hun zaak daar in Bilthoven. Mijn tarief was in Corona tijd al met de helft verhoogd en nu bijna driedubbele van oorspronkelijke tarief. Hebben meer mensen bij Vaanster dat? Ik hoop iets te horen van andere klanten.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.