BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Gordijnen bestellen

Bijdrage door gebruiker
06-11-2008
4 reacties

Geachte Kassa

Ik heb op 11-10-2008 bij Euro gordijn onderdeel van Tapijtcentrum Nederland bv gordijnen besteld.

Thuis hebben we de maten opgenomen en mee genomen naar de winkel,daar de gordijnen uitgezocht die we wilden hebben.

Door de verkoopster een orderbevestiging laten maken met een aankoop bedrag van 1275.euro.

Op 17-10-2008 een afspraak gemaakt voor het opmeten van de gordijnen.

Op dinsdag 04-11-2008 werd er door de verkoper gebeld dat het bedrag 1756. euro zou worden,

Daar schrokken we heel erg van van het prijs verschil daarna een afspraak gemaakt met de verkoper waarom het bedragin eens zoveel was ,hij zei dat er pas een prijs voor de gordijnen gemaakt kon worden na het meten,wat dus niet verteld werd door de verkoopster aan ons.

Nu blijkt dat de verkoopster behoorlijke fouten heeft gemaakt tijdens het uitrekenen en het opschrijven op de orderbevestiging.

Nu kunnen wij niet meer onderuit de orderbestiging omdat wij getekent hebben.

Willen wij er onderuit komen zijn wij verplicht om 30% van de orderbevestiging te betalen,dat terwijl er in de winkel door de verkoopster een fout is gemaakt.

Wie kan ons aub hierbij helpen.

groetjes Th van Woerkom

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.