Hallo,Ik heb, inmiddels 2 jaar geleden, een 2persoons bed (boden + matrassen) gekocht bij beds & bedding van Auping voor iets meer dan 3000 euro.Bij de verkoop gaf ik aan 1 2-persoons matras te willen, omdat 2 1-persoons matrassen een geul hebben. (220x180).De verkoper gaf aan dat dat niet zo was, dat je dat niet zou voelen. Ook gaf hij aan dat je later altijd nog de 2 matras-kernen in een enkele matras-hoes kan stoppen. De hoes is zegmaar het schuimrubberen gedeelte om de kern heen.Na enige tijd kwam mijn matras. Prima ding, maar na een paar maanden begon in de geul tussen de matrassen te voelen, en heb daar contact met ze over gehad; Het matras voldeed niet aan mijn verwachtingen, de verwachtingen die de verkoper had gecreerd.Ik stelde voor dat ik:1) Een nieuw 2-persoons matras kreeg.Dit was niet mogelijik. Ik kon wel een topper kopen van 300 euro. 2) Ik wilde wel een nieuwe matrashoes kopen.De hoes was blijkbaar het duurste gedeelte van het matras (lijkt mij onwaarschijnlijk) en zou ongeveer 1500 euro kosten. Dat was voor mij ook geen optie.3) Het matras, omdat het nog redelijk nieuw was, te ruilen met mensen die een nieuw matras gingen kopen, tegen bijbetaling.Dat vond de verkoper maar niets.Ik heb ook nog contact met Auping gehad, en die zeiden eigenlijk hetzelfde. Ik zal een topper moeten halen, of een nieuwe matrashoes.Op het internet heb ik een boel gelezen over toppers, en daar zal de geul niet mee opgelost zijn. Ook met een wig zal het niet verholpen zijn..Ik vind nog steeds dat ik recht heb op een matras zonder geul, dit is wat de verkoper mij heeft verkocht.Ik wil best wat bij betalen, maar 1500 vind ik ECHT te veel..Mijn zus heeft eenzelfde matras, maar inclusief ombouw gekocht. Ook daar had de verkoper hetzelfde beloofd (dit was nog voor ik de geul merkte). Zij heeft precies dezelfde problemenWie o wie kan mij helpen