In Februari van dit jaar hebben wij een nieuw matras + topper aangeschafd bij Kaufmann matrassen.
Binnen 3 maanden zaten er aan beide kanten van het matras onwijze deuken in het matras. Hoogte verschil van bijna 10 cm en aan de andere kant 7 cm. Mijn vriend loopt hierdoor al maanden bij de Fyshio om zijn rugpijn te verminderen. Kaufmann is telefonisch niet te pakken door een storing dit staat trouwens elke dag op de site>dus alles communicatie verloopt stroef per mail altijd na 2 a 3 dagen krijg je pas antwoord. Naar aanleiding van gestuurde foto's en klacht zouden we een nieuw matras krijgen. Wel moesten we hier bijna 2 weken op wachten. Terwijl er op de site staat binnen 24-48 uur leverbaar. Omdat ik de vraag op demail stelde of ze het oude matras mee namen kreeg ik geen antwoord op helaas. Door de slechte communicatie heb ik dus het matras weggegooid. Ikkan moeilijk 2 weken een matras en bed in de gang laten staan.Gelukkig heb ik de foto's wel met alle bewijzen ( al moet ik zeggen dat internet en marktplaats staat er vol mee). Dit moet toch voldoende zijn om zonder moeilijkheden en een klacht om het matras om te ruilen. Ook omdat dit onze 2de matras is binnen 2 jaar wat wij moeten vervangen. Wij eiste ons geld terug, hun wilde alleen hun matras met deuken terug. Wat is enigsinds niet geheel begrijp want die is rijp voor de sloop. Ook heb ik het matras opengemaakt > deze bestond echter alleen uit tja geen laag te vinden in het matras, niet zoals ze aangeven op internet en in de winkel dubbele lagen pocketvering. Mijn vraag is mag dit bedrijf dit zomaar verkopen , zodirect loop je nog een hernia op! en mag je niet je geld terug eisen ( ook zonder oud matras in te leveren) waar ze niks meer mee ga doen.