BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie bij fabricagefout?

Bijdrage door gebruiker
21-05-2007
1 reactie

3 jaar geleden heb ik een "bubble club" bankstel van Philippe Starck gekocht en na 1,5 jaar zat er al een scheur in een fauteuil. Hierdoor kan er niet meer op de stoel worden gezeten en het regenwater loopt naar binnen.Pas na een jaar heb ik antwoord gekregen dat ik 20% korting kon krijgen op een nieuw bankstel. Veel van deze stoelen hebben hetzelfde mankement en Philippe Starck heeft zijn productie daarom aangepast en de nieuwe stoelen hebben nu een merkje zodat je kan herkennen dat deze niet scheuren. Het ismij niet geluktom in contact te komen met de Philippe Starck agent dus vraag ik me af wat te doen. (Het bankstel is gekocht bij Dintra te Alkmaar). Dintra gaat alleen af op wat de agent hun heeft gezegd.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.