Op 24 augustus 2016 stopte ik mijn abonnement bij Feenstraomwille van de waardeloze poging tot het vernielen vaneen cv-ketel.
Nou ja, de ketel kreeg onderhoud en de monteur kon een schroef niet loskrijgen, waardoor ik (aan de herrie te horen) dacht dat er een gat
in de muur werd geboord. Deze schroef is er verkeerd ingedraaid waardoor de schroefdraad kapot ging.
Een tweede monteur heeft er ruim een uur over gedaan om het weer goed te krijgen.
De consequentie is dat ditkan leiden tot het korten van de levensduur van deze ketel.
Op 3 september 2016 bevestigdeFeenstra het stoppen van dit abonnement.
Op 26 september 2016 haaldeFeenstra € 1,73 van mijn rekening vanwege administratiekosten wegens achterstand van betalen m.b.v. automatische afschrijving en nadatFeenstra wederom heeft zitten te slapen
Dit bedrag heeftFeenstra weer teruggestort op 3 oktober 2016.
Vandaag 5 mei 2017 heb ik een betalingsherinnering ontvangen en wel voor een bedrag van € 41,73.
Wederomheeft Feenstrazitten te slapen, en waagt maar weer eens een poging om geld te krijgen voor een abonnement (wat op tijd) is opgezegd.
Feenstra en debiteuren, ik heb er niks mee. Feenstra en monteurs, er zijn goeie, maar de slechte hoef ikniet.