BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Essent valse beloftes en teveel betalen.

Bijdrage door gebruiker
01-03-2012
5 reacties
In 2011 heeft mijn vader bij Bespaarvisie een lijst ingevuld waarop hij zou kunnen besparen.
Hier kwam uit dat hij kon besparen op gas/stroom dus stapte hij begin Januari 2012 over van Nuon naar Essent.
Vanaf het begin ging het al helemaal fout en zijn we na 1 maand alweer weggegaan en zijn we weer terug bij het vertrouwde Nuon.

In het begin was er al een misverstand over de contractsduur en of we de E-Thermostaat zouden krijgen.
Uiteindelijk bleek dat het contact maar zo bleef en de thermostaat kregen we niet inplaats daarvan kregen we maar €50,- en moesten we ophouden met Essent lastigvallen.
Maar toen zag mijn vader dat wat ie per maand moest betalen veel meer was dan bij Nuon (en dat was juist niet de bedoeling).
Dus dat werd weer bellen en daar kwam dan uit dat het wel goed zou komen.
Uiteindelijk heeft mijn vader toen maar besloten weer terug te gaan naar Nuon aangezien hij het gezeur spuugzat was.

Dus na 1 maand zijn we weer terug bij Nuon en kreeg mijn vader de eindafrekening van Essent.
Hij zou moeten betalen €402,16 voor maar 1 maand!!!
Hoe kan dit in hemelsnaam zo hoog zijn???
Bij het bellen krijgen we geen antwoord en worden we maar afgeschreept.
Kan hier iemand ons helpen???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.